Die Erfindung der Lithographie in technikgeschichtlicher Hinsicht

Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearchpeer-review

Authors

  • Catharina Berents-Kemp
Original languageGerman
Title of host publicationDank an Ulrich Löber
EditorsRaimund Bardua, Peter Fischer
Number of pages7
Place of PublicationKoblenz
PublisherVerlag R. Badua
Publication date2001
Pages85-92
ISBN (print)9783920388977, 3-920388-97-6
Publication statusPublished - 2001
Externally publishedYes

Recently viewed

Activities

  1. Computer Games / Players / Game Cultures - 2009
  2. Vermeintliche Selbstverständlichkeiten in einem ungeklärten Feld
  3. 22. Symposium Deutschdidaktik - SDD 2018
  4. Webinar "Linking Sustainability and Health in Consumption: Some Selected Innovative Programs in a Whole School Approach"
  5. 3rd International Symposium ''Genotoxicity in aquatic systems: Causes, effects and future needs'' - 2010
  6. 74th Annual Meeting of the Academy of Management - AOM 2014
  7. Aufbruch in das Fremdsprachenlernen von morgen
  8. Vocational Integration of Refugees: Networking with companies and (social) entrepreneurship
  9. Indie Game Studies Year Eleven: panel at DiGRA - Defragging Game Studies - Atlanta, GA
  10. Geben Plattformen CrowdworkerInnen eine Stimme? Eine explorative Studie zur CrowdworkerInnen-Partizipation auf Crowdsourcing-Plattformen
  11. WBV Bertelsmann Verlag (Verlag)
  12. Vortrag: Konzepte und Instrumente des Nachhaltigkeitsmanagements
  13. Begutachtung von eingereichten Manuskripten in Zeitschriften (Peer-Review)
  14. The Global Perspective of Education for Sustainable Development: Which key competencies do persons need for thinking and acting globally in the world society?
  15. Universität Oxford
  16. Visuelles Wissen durch und über Gesten
  17. Routledge Taylor & Francis Group (Verlag)
  18. Universität von Agder
  19. Leuphana Universität Lüneburg (Organisation)
  20. Fakultät Management und Technologie (Organisation)
  21. Workshop "Klimaanpassungsstrategie"
  22. A model of learning analytics, digital badges & academic competencies to enhance student retention
  23. Feedback im Kontext digitaler Medien – Über die Wirksamkeit einer Lehr-Lern-Plattform in Einzellernsettings sowie dessen Nutzung und Wahrnehmung durch Schüler*innen