Anders als die anderen? Selbstbezug als Städtevergleich

Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearch

Authors

Original languageGerman
Title of host publicationStädte unterscheiden lernen : Zur Analyse interurbaner Kontraste: Birmingham, Dortmund, Frankfurt, Glasgow
EditorsSybille Frank, Petra Gehring, Julika Griem, Michael Haus
Number of pages32
Place of PublicationFrankfurt am Main
PublisherCampus Verlag
Publication date2014
Pages361-392
ISBN (print)978-3-593-50211-3
ISBN (electronic)978-3-593-42508-5
Publication statusPublished - 2014

Recently viewed

Publications

  1. Migration
  2. Internet der Dinge
  3. Migration Struggles and the Global Justice Movement
  4. Action tendencies and characteristics of environmental risks
  5. Putting educational knowledge of prospective teachers to the test
  6. Exploring the Poincaré Ellipsis
  7. Wie wächst das Bildungssystem?
  8. Utilities’ Business Models for Renewable Energy
  9. Global decoupling of functional and phylogenetic diversity in plant communities
  10. Acquiring 'different strokes'.
  11. Die Ruhe selbst
  12. Untersuchung zur "Vollen Halbtagsschule"
  13. Vom Cassislikör zur E-Commerce-Richtlinie
  14. The organizational a priori
  15. Potenziale älterer Erwerbstätiger
  16. Role of Acinetobacter for Biodegradability of Quaternary Ammonium Compounds
  17. Evidence for climatic changes around the Matuyama-Brunhes Boundary (MBB) inferred from a multi-proxy palaeoenvironmental study of the GBY#2 core, Jordan River Valley, Israel
  18. Semesterabschlussklausur – Zivilrecht
  19. Special Issue 'Communication for and about Sustainability'
  20. Outsourcing kommoditisierter Geschäftsprozesse
  21. Entrepreneurship, small and medium-sized enterprises and the macroeconomy.
  22. Die Quotenstichprobe
  23. Aufwandsschätzung von Software-Projekten in der Praxis
  24. Textproduktion in der Sekundarstufe I
  25. “It’s not what you say, but how you say it”: How the provision of qualitative, quantitative and monetary environmental information influences companies’ internal decision making
  26. Vom Nutzen enger Kanäle – Diskursverknappung als Methode
  27. Der Auftrag der Schule - heute
  28. Vertical emission profiles for Europe based on plume rise calculations