Jürgen Lürssen

Prof. Dr.

Jürgen Lürssen

Contact

Prof. Dr. Jürgen Lürssen

  1. Monographs › Research › Not peer-reviewed
  2. Published

    Produktwissen und Kaufentscheidung: Einbeziehung des Produktwissens bei der Analyse von Kaufentscheidungen mit der Information-Display-Matrix

    Lürssen, J., 1989, Frankfurt, Main: Peter Lang Verlag. 307 p. (Schriften zur empirischen Entscheidungsforschung; vol. 9)

    Research output: Books and anthologiesMonographsResearch

  3. Monographs › Transfer › Not peer-reviewed
  4. Published

    Knacken Sie die Karrierenuss! Alle Tools, die Sie brauchen

    Lürssen, J., 2003, 1. ed. Frankfurt, Main: Campus Verlag. 220 p.

    Research output: Books and anthologiesMonographsTransfer

  5. Published

    So macht man Karriere: 17 Gesetze, die Sie kennen müssen

    Lürssen, J., 2007, Sonderediton Handelsblatt ed. Frankfurt, Main: Campus Verlag. 239 p.

    Research output: Books and anthologiesMonographsTransfer

  6. Published

    So macht man Karriere: 17 Gesetze, die Sie kennen müssen

    Lürssen, J., 2003, 1. ed. Frankfurt, Main: Campus Verlag. 239 p.

    Research output: Books and anthologiesMonographsTransfer

  7. Contributions to collected editions/anthologies › Research › Not peer-reviewed
  8. Published

    Werbung

    Lürssen, J., 2008, Kulturmarketing. Geyer, H. (ed.). München: Oldenbourg Schulbuchverl, p. 247-260 14 p.

    Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearch

  9. Contributions to collected editions/anthologies › Transfer › Not peer-reviewed
  10. Published

    Schriftlich kommunizieren, Telefonieren, mit Zahlen umgehen: setzen Sie die wichtigsten Tools effektiv ein

    Lürssen, J., 2008, Das große Karrierehandbuch. Fisher, R. (ed.). Frankfurt am Main [u.a.]: Campus Verlag, p. 97-112 16 p.

    Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesTransfer

  11. Journal articles › Research › Not peer-reviewed
  12. Published

    AIDA, reif für das Museum?

    Lürssen, J., 2004, In: Absatzwirtschaft. 47

    Research output: Journal contributionsJournal articlesResearch

  13. Published

    Profitables Wachstum durch Neukundengewinnung

    Lürssen, J., 11.12.2010, In: salesbusiness. 19, 11, p. 34-35 2 p.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesResearch

  14. Journal articles › Transfer › Not peer-reviewed
  15. Published

    Mehr Erfolg im Beruf mit strategischer Karriereplanung

    Lürssen, J., 2008, In: Akademie. 53, 1, p. 24-27 4 p.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesTransfer

  16. Articles in scientific forums or blogs › Transfer
  17. Published

    Aktuelle Trends im Key Account Management in der Konsumgüterindustrie

    Lürssen, J., 01.12.2011, Hamburg : Handelsblatt Media Group.

    Research output: other publicationsArticles in scientific forums or blogsTransfer

Previous 1 2 Next