Jantje Halberstadt

Prof. Dr.

Jantje Halberstadt

Contact

Prof. Dr. Jantje Halberstadt

  1. 2006
  2. Welche Faktoren beeinflussen die Verbreitung und den Erfolg von imitierten Geschäftsideen?: Eine Diskussion am Beispiel von Stadtstränden

    Halberstadt, J. (Speaker) & Nicolai, A. T. (Speaker)

    10.11.2006

    Activity: Talk or presentationConference PresentationsResearch

  3. 2007
  4. First Mover-Advantages in der globalen Diffusion internet-basierter Geschäftsideen

    Halberstadt, J. (Speaker) & Nicolai, A. T. (Speaker)

    08.11.200709.11.2007

    Activity: Talk or presentationConference PresentationsResearch

  5. 2008
  6. First-Mover Advantages in the international Diffusion of internet-based Business Models

    Nicolai, A. T. (Speaker) & Halberstadt, J. (Speaker)

    12.10.200815.10.2008

    Activity: Talk or presentationConference PresentationsResearch

  7. Möglichkeiten der Potentialanalyse für die Gründungsberatung: Ein psychometrischer Ansatz der Kreativitätsforschung

    Horneber, C. (Speaker) & Halberstadt, J. (Speaker)

    06.11.200807.11.2008

    Activity: Talk or presentationConference PresentationsResearch

  8. 2009
  9. A Framework for the Analysis of the Diffusion of Business Ideas: Methods and Central Research Questions

    Halberstadt, J. (Speaker) & Nicolai, A. T. (Speaker)

    10.05.200914.05.2009

    Activity: Talk or presentationConference PresentationsResearch

  10. 2011
  11. proDUO – Jobsharing als Element des akademischen Personalmanagements von promovierten MitarbeiterInnen an deutschen Hochschulen

    Birkner, S. (Speaker), Halberstadt, J. (Speaker) & Rehm, A. (Speaker)

    25.11.2011

    Activity: Talk or presentationConference PresentationsResearch

  12. 2012
  13. proDUO: Job-Sharing for Postdoc and Higher Academic Employees: An Organizing Principle of the Human Resource Management of Science Institutions?

    Birkner, S. (Speaker), Halberstadt, J. (Speaker) & Rehm, A. (Speaker)

    27.06.201229.06.2012

    Activity: Talk or presentationConference PresentationsResearch

  14. 2013
  15. Entrepreneurial Motivations and Tendencies: A South African and German Case Study

    Halberstadt, J. (Speaker), Scholtz, B. (Speaker), Nicolai, A. T. (Speaker) & Schuricht, M. (Speaker)

    02.09.201303.09.2013

    Activity: Talk or presentationConference PresentationsResearch

  16. Methodological Trends and Challenges of Entrepreneurship Research

    Schuster, C. L. (Speaker), Halberstadt, J. (Speaker) & Burger, C. (Speaker)

    02.09.201303.09.2013

    Activity: Talk or presentationConference PresentationsResearch

  17. Money or Charity?: From (Women's) Social Intention to Commercial Business Models

    Halberstadt, J. (Speaker) & Schuster, C. L. (Speaker)

    02.09.201303.09.2013

    Activity: Talk or presentationConference PresentationsResearch

Previous 1 2 3 Next