DE
EN
Research Index FOX
Start
Researchers
Publications
Projects
Organisations
Downloads
About FOX
//
Start
//
Researchers
//
Clara Amend
//
Press / Media
//
Clara Amend
Contact
Clara Amend
Overview
Publications
Activities
Projects
Press / Media
Advanced search options
Advanced search options
Organisational unit
Reset
Leuphana Universität Lüneburg
Type
Press/Media
Year
Choose year
2025
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
1996
1995
1994
1993
1992
1991
1990
1989
1987
1986
1984
to
Choose year
2025
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
1996
1995
1994
1993
1992
1991
1990
1989
1987
1986
1984
1 - 1 out of 1
Page size:
10
10
20
50
100
Sort by:
Title
Date
Title
Innovationsverbund macht Smartphones nachhaltiger
Amend, C.
01.12.22
1 Media contribution
Press/Media
Recently viewed
Researchers
Eve Sarah Troll
Projects
Gezielte Einstellung gradierter Eigenschaften unter Nutzung der in-situ Hybridisierung zur Herstellung eigenschaftsoptimierter, thermoplastbasierter Faser-Metall Laminate
Activities
Grundlagen der Simulation
“Performer: Über die mediale Schwelle zum responsiv-transformatorischen Überschuss”
2nd Annual AGSE International Entrepreneurship Research Exchange - AGSE 2005
Leverage Points International Conference on sustainability research and transformation - 2019
12th Annual Congress of the European Ecological Federation - EEF 2011
Summer School on Sustainable Chemistry 2015
Publications
Erratum: Identity affirmation and social movement support (European Journal of Social Psychology (2007) (7) DOI10.1002/ejsp.473)
Single versus double materiality of corporate sustainability reporting
Natur und Technik - ein Gegensatz?
Annäherung an die Konzertstätte
In situ air-water and particle-water partitioning of perfluorocarboxylic acids, perfluorosulfonic acids and perfluorooctyl sulfonamide at a wastewater treatment plant
Selbstkonzept von Lernenden beim Abschätzen physikalischer Größen