Anja Saretzki

Contact

Anja Saretzki

  1. Collected editions and anthologies › Research
  2. Published

    Governance von Destinationen: Neue Ansätze für die erfolgreiche Steuerung touristischer Zielgebiete

    Saretzki, A. (ed.) & Wöhler, K. (ed.), 27.09.2013, Berlin: Erich Schmidt Verlag. 290 p.

    Research output: Books and anthologiesCollected editions and anthologiesResearch

  3. Published

    Umweltverträglicher Tourismus: Grundlagen - Konzeption - Marketing

    Wöhler, K. & Saretzki, A., 1999, Limburgerhof: FBV Medien-Verlags GmbH . 168 p.

    Research output: Books and anthologiesCollected editions and anthologiesResearch

  4. Monographs › Research › Not peer-reviewed
  5. Published

    Lernende Tourismusregionen: Vernetzung als strategischer Erfolgsfaktor kleiner und mittlerer Unternehmen

    Saretzki, A., Wilken, M. & Wöhler, K., 2002, Münster/Hamburg/London: LIT Verlag. 178 p. (Tourismus. Beiträge zu Wissenschaft und Praxis; vol. 3)

    Research output: Books and anthologiesMonographsResearch

  6. Article in conference proceedings › Research › Not peer-reviewed
  7. Published

    Literary Trails: A Chance for Heritage or just the Disneyfication of Cityscapes ?

    Saretzki, A., 02.2013, Tourism, Roads and Cultural Itineraries: Meaning, Memory and Development. Bourdeau, L., Marcotte, P. & Saidi, M. H. (eds.). Presses de l'Université Laval, Vol. 2. p. 276-286 11 p.

    Research output: Contributions to collected editions/worksArticle in conference proceedingsResearch

  8. Published

    Präferenzen für die ökologischen Angebote im Tourismus

    Saretzki, A., 1998, Europäische Tourismus- und Freizeitforschung: Internationale Tagung. Zins, A. (ed.). Österreichische Gesellschaft für angewandte Fremdenverkehrswissenschaft , p. 15-34 20 p. (Tagungsberichte; vol. 6).

    Research output: Contributions to collected editions/worksArticle in conference proceedingsResearch

  9. Published

    Tourismus ohne Raum: Preise und Plätze als Reiseentscheidungsdeterminanten

    Wöhler, K. & Saretzki, A., 1996, Der Tourismusmarkt von morgen: Zwischen Preispolitik und Kultkonsum. Steinecke, A. (ed.). Europäisches Tourismus Institut , p. 26-38 13 p. (ETI-Texte; vol. 10).

    Research output: Contributions to collected editions/worksArticle in conference proceedingsResearch

  10. Published

    Verkehrsentwicklungsplan (VEP), Umsatzentwicklung und die Interessen der Stadt: Erste empirische Ergebnisse aus der Sicht des Transaktionskostenansatzes

    Saretzki, A. & Wöhler, K., 1997, "Autofreie" Innenstädte: Gefahr oder Chance für den Handel? : Teil B Nürnberg, Lüneburg, Marburg. Monheim, R. (ed.). Bayreuth: Institut für Geowissenschaften der Universität Bayreuth, Abteilung Angewandte Stadtgeographie, Vol. B. p. 109-133 25 p. (Arbeitsmaterialien zur Raumordnung und Raumplanung; vol. 134).

    Research output: Contributions to collected editions/worksArticle in conference proceedingsResearch

  11. Article in conference proceedings › Research › Peer-reviewed
  12. Published

    The Contestation of Culture: The Possibilities of Using Cultural Heritage as a Resource in Times of Crisis

    Saretzki, A. & Furnell, J., 06.2013, Cultural Entrepreneurship: Challenges and Strategies. Pechlaner, H., Abfalter, D. & Dal Bò, G. (eds.). EURAC Research , p. 63-78 16 p.

    Research output: Contributions to collected editions/worksArticle in conference proceedingsResearchpeer-review

  13. Published

    World Heritage Tourism and Cultural Dialogue: The World Heritage Site of Ambohimanga (Madagascar) as a Transdifferential Space

    Saretzki, A. & May, C., 01.2013, Tourism in the Global South: Heritages, Identities and Development. Sarmento, J. & Brito-Henriques, E. (eds.). Centro de Estudos Geográficos, Universidade de Lisboa, p. 45-64 20 p.

    Research output: Contributions to collected editions/worksArticle in conference proceedingsResearchpeer-review

  14. Contributions to collected editions/anthologies › Research › Not peer-reviewed
  15. Published

    Abhängigkeiten und Ausnützen von Verhaltensspielräumen: Zur Entwicklung von Anreizsystemen und Kooperationsbeziehungen in Arbeitsverhältnissen im Tourismus

    Wöhler, K. & Saretzki, A., 1998, Personalmanagement im Tourismus: Konzepte und Strategien. Weiermair, K. & Wöhler, K. (eds.). Limburgerhof: FBV Medien-Verlags GmbH , p. 65-94 30 p.

    Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearch

Previous 1 2 3 4 Next