Rheinland-pfälzische Schule, ‎1869-3717

Journal

  1. Published

    Erneuerungen in der Lehrerbildung: Innovation oder Reformdiktat

    Czerwenka, K., 2002, In: Rheinland-pfälzische Schule. 53, 7/8, p. 162-170 9 p.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesTransfer

  2. Published

    Lehrerqualität zwischen Kompetenz und Ethos: Können, Wissen und Persönlichkeit des Lehrers

    Czerwenka, K., 2005, In: Rheinland-pfälzische Schule. 56, 12, p. 239-243 5 p.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesResearch

Recently viewed

Publications

  1. The temporal and spatial development of MeV proton acceleration at interplanetary shocks
  2. New Data from Official Statistics for Imports and Exports of Goods by German Enterprises
  3. Invertebrate diversity and national responsibility for species conservation across Europe
  4. Egalitarian Norm Messaging Increases Human Resources Professionals’ Salary Offers to Women
  5. Theorizing the Role of Metaphors in Co-orienting Collective Action Toward Grand Challenges
  6. Inklusionsbezogene Anforderungen in Zusammenhang mit personalen und beruflichen Ressourcen
  7. Addressing social representations in socio-technical transitions with the case of shale gas
  8. Multi-level Governance, Multi-level Deficits: The Case of Drinking Water Management in Hungary
  9. Maternal transfer of emerging brominated and chlorinated flame retardants in European eels
  10. Science, policy and implementation gaps: An exploration of groundwater management in Hungary
  11. Molinia caerulea responses to N and P fertilisation in a dry heathland ecosystem (NW-Germany)
  12. Fachspezifische Lerngelegenheiten zum Thema Inklusion an der Leuphana Universität Lüneburg
  13. An inclusive future: disabled populations in the context of climate and environmental change
  14. Schulbezogenes mathematisches Vorwissen von Bewerber*innen auf ein Mathematik-Lehramtsstudium
  15. Aportes de la agrobiodiversidad a la sustentabilidad de la agricultura familiar en Colombia
  16. Die Prüfung von Nachhaltigkeitsberichten nach dem internationalen Prüfungsstandard ISSA 5000
  17. Mealtime Conversations Between Parents and Their 2-Year-Old Children in Five Cultural Contexts