Prospects, ‎0033-1538

Journal

  1. “I miss my school!”: Examining primary and secondary school students’ social distancing and emotional experiences during the Covid-19 pandemic

    Letzel-Alt, V., Pozas, M. & Schneider, C., 10.2022, In: Prospects. 51, 4, p. 673-684 12 p.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

Recently viewed

Researchers

  1. Florian Brugger

Publications

  1. Sustainablity Communication - An Introduction
  2. Broad-scale geographic patterns in body size and hind wing development of western Palaearctic carabid beetles (Coleoptera: Carabidae)
  3. Computerspiele mit und ohne Gewalt?
  4. Introduction bias affects relationships between the characteristics of ornamental alien plants and their naturalization success
  5. Mitarbeitergeleitete engpassorientierte Steuerung
  6. Results of disseminating an online screen for eating disorders across the U.S.
  7. UE4SD: Professionelle Unterstützung in Vorbereitung
  8. Should we tame it, cage it or kill it?
  9. Recycling of magnesium drive train components
  10. Alex Callinicos, The Resources of Critique, Polity Press, Cambridge, 2006
  11. Public Value - Gesellschaftliche Wertschöpfung als unternehmerische Pflicht
  12. Emanzipation und Gewalt
  13. Inhalt des Kondiktionsanspruchs und Wegfall der Bereicherung
  14. Devils from our past
  15. Grüne Parteien
  16. Nanofibers obtained with electrospinning of polyethylene oxide with different solvents
  17. The changing nature of work
  18. Arbeitszufriedenheit
  19. Zeit
  20. Use your power for good: plural valuation of nature – the Oaxaca statement
  21. Introduction
  22. Gentelligent Factory Structures and Assembly Control
  23. Nitrogen losses from fertilizers applied to maize, wheat and rice in the North China Plain
  24. Waldnutzung und Waldschutz im Wandel
  25. Anton Schnack: Werke in zwei Bänden
  26. Mehrebenenanalyse
  27. Analyse des kognitiven Aufgabenpotenzials
  28. Was hat uns bloß so ruiniert?
  29. Optimale Instandhaltung in JIT-Prozessen
  30. The communicative constitution of academic fields in the digital age