DE
EN
Research Index FOX
Start
Researchers
Publications
Projects
Organisations
Downloads
About FOX
//
Start
//
Journals
//
Proceedings of the International Worksho...
//
Publications
//
Proceedings of the International Workshop on Innovative Simulation for Health Care, IWISH,
2724-0371
Journal
0 - 0 out of 0
Page size:
10
10
20
50
100
Sort by:
Publication date
Publication date
Title
Type
Submission year
Recently viewed
Activities
The Politics of Sustainability Indicators in Rhineland-Palatinate: A Case Study
Wie arbeiten Künstler/innen im 21. Jahrhundert?
Stefan George, Komm in den totgesagten park und schau, Vorlesung in der Reihe „10 Minuten Lyrik“
Centre for Digital Cultures Lüneburg (Verlag)
Publications
Ästhetikkolumne
Von den Altertümern Roms zu den Altertümern der Elbmarschen
Corporate Governance Reporting des Aufsichts-/Verwaltungsrats zur Internen Revision
Crisis - Unrest - Commons Sense
Reale Utopien
Distanz und Leidenschaft
Marahrens, August (1875-1950)
Kommentar von: Art. 53
Kommentierung von: Art. 26 AEUV
Tourist Trend Research by Trend Screening
A portrait of the artist as a researcher
Fazit und Ausblick
Institutional dual ownership and voluntary greenhouse gas emission disclosure
Entwickler
A welfare analysis of electricity transmission planning in Germany
Popgeschichte im Zeichen des Twist
Fire and landscape context shape plant and butterfly diversity in a South African shrubland
Die technologische Sinnverschiebung
Value-Sensitive Digital Social Innovations for Marginalized Individuals
Fluid Politics: Reclaiming Critical Studies in Psychiatry as a Progressive Issue
Spatial predictions for the distribution of woody plant species under different land-use scenarios in southwestern Ethiopia
Didaktische Mehrdimensionalität der beruflichen Fachrichtung Sozialpädagogik
Inklusiven Fremdsprachenunterricht gestalten - Von Theorie-Praxis-Netzwerken, multiprofessionellen Teams und interdisziplinärer Forschung
Event Risks und Event Risk Covenants
Selbstreflexion und kollegialer Austausch
Press / Media
Individualisiertes Lernen