Policy Futures in Education, ‎1478-2103

Journal

  1. 2021
  2. Environmental degradation: The urgency of socio-historical contextualisation and the contribution of non-hegemonic perspectives

    Crioni, R. & Zuin, V. G., 01.09.2021, In: Policy Futures in Education. 19, 6, p. 640-655 16 p.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

Recently viewed

Researchers

  1. Martha Hänel

Publications

  1. Was braucht die Produktion von morgen?
  2. Unternehmerische Identität zwischen Nerz, Nerd und Normalunternehmer
  3. Werfen und Fangen oder hin und zurück und mehr
  4. Advances in manufacturing processes for magnesium alloys
  5. Fixed income investor relations
  6. Seeing Green
  7. Relationaler Realismus?
  8. Conclusion: Independent local lists in East and West European countries
  9. Aufwärmprogramm für Reiter
  10. Organizational Ethical Cultures and Social Embeddedness – A Research Framework for Investigating Externally Anchored Organizational Worldviews
  11. The heavy weight of death
  12. Time Headway and Comfort in Adaptive Cruise Control
  13. Hierarchie
  14. Unterrichtsbesprechungen im Praktikum
  15. Pre-service teachers’ ability to identify academic language features
  16. Promovieren als handlungsorientiertes Projekt
  17. "If You Can't Hack 'em, Absorb 'em" or the Endless Dance of the Corporate Revolution
  18. Should Alexander von Humboldt Be Part of Contemporary Geography Education?
  19. ATLAS
  20. Technische Reproduzierbarkeit
  21. The environmental and economic effects of European emissions trading
  22. Freihandel unter Feuer
  23. Spielautomatensprache
  24. Versöhnendes Handeln – Handeln in Versöhnung. Gottes Opfer an die Menschen
  25. Microphones, not megaphones
  26. Die wahrgenommene feministische Bedrohung
  27. Tiefenpsychologisch fundierte Behandlung einer Jugendlichen
  28. Heterogene Argumentationen zur Legitimierung der Didaktik des Sachunterrichts
  29. Modelling the impact of climate change on Tanzanian forests
  30. Leveraging inner sustainability through cross-cultural learning
  31. Comment on "The environmental photolysis of perfluorooctanesulfonate, perfluorooctanoate, and related fluorochemicals"
  32. Fremdsprachenforschung heute: Interdisziplinäre Impulse, Methoden und Perspektiven
  33. Sustainable Landscapes in Central Romania
  34. Competencies for Advancing Transformations Towards Sustainability
  35. Land-sharing/-sparing connectivity landscapes for ecosystem services and biodiversity conservation
  36. § 351 Unteilbarkeit des Rücktrittsrechts
  37. Erziehungsarbeit und Kinderleben gestalten
  38. Interdisziplinär und international