DE
EN
Research Index FOX
Start
Researchers
Publications
Projects
Organisations
Downloads
About FOX
//
Start
//
Journals
//
International Journal of Learning and Ch...
//
Publications
//
International Journal of Learning and Change,
1740-2875
Journal
0 - 0 out of 0
Page size:
10
10
20
50
100
Sort by:
Publication date
Publication date
Title
Type
Submission year
Recently viewed
Projects
In der Schwebe. Zu Tisch bei Edouard Manet
Großgerät 10 MN Strangpresse für direktes und indirektes Pressen mit beweglichem Dorn
Activities
Journal of Common Market Studies (Fachzeitschrift)
Emerging Entrepreneurship – From Idea to Opportunity − Comparative Study in France, Germany and Sweden
Lucas Global Leadership Symposium - 2008
Routledge Taylor & Francis Group (Verlag)
Teaching Listening in the EFL Classroom
Bilder im Prozess: Sachverständige Systeme um 1900
Public information campaigns in the mass media in Germany and Ireland: A contrastive analysis (AILA 2008, 15th World Congress of Applied Linguistics, Essen)
“Staging New Realities: Piscator’s Theater of Montage in the Wake of World War I”.
Routledge Taylor & Francis Group (Verlag)
Press / Media
Experte werden für Nachhaltigkeit
Publications
Kommentierung des § 110 VwGO (Teilurteil)
Sich einer Erinnerung bemächtigen
Forschungsergebnisse zur strategischen Planung in KMU
Exports and Firm Characteristics in German Manufacturing Industries: New Evidence from Representative Panel Data
Exporter performance in the German business services sector
Friedenswege in zeitlicher Diskontintuität
Sozialarbeiterinnen als Selbstständige
Transzendentalphilosophie und Person, Leiblichkeit - Interpersonalität - Anerkennung, Christoph Asmuth (Hg.)
Poetik der Assimilation
Corrigendum to "Impact assessment of emissions stabilization scenarios with and without induced technological change" [Energy Policy 35 (2007) 5337-5345]
Biodegradable magnesium-hydroxyapatite metal matrix composites
Place Studies in Art, Media, Science and Technology
Schlüsselqualifikationen
Bewegungsspiele und kleine Spiele
"Well, I answer it by simply inviting you to look at the evidence"