DE
EN
Research Index FOX
Start
Researchers
Publications
Projects
Organisations
Downloads
About FOX
//
Start
//
Journals
//
International Journal of Chinese Educati...
//
International Journal of Chinese Education,
2212-585X
Journal
Recently viewed
Researchers
Alexander Klamar
Christine Venjakob
Projects
Gesundheitstourismus in Deutschland
Activities
Kokonstruktive Kooperation von Studierenden in Tandempraktikum: Ein Vergleich zwischen Lüneburg und Zürich
Publications
Kommentierung von Art. 262 AEUV: Rechtsstreitigkeiten im Bereich des geistigen Eigentums
Robust estimates of exporter productivity premia in German business services enterprises
Eco-Efficiency in Corporate Budgeting
Children's Literature Global and Local
Innovationen in der Wissensvermittlung
Die Rolle des Führers bei der Entwicklung von Teams
Does pictorial composition guide the eye? Investigating four centuries of last supper pictures
Management in der informellen Umweltbildung
Produktbezogene Carbon Footprints in ERP-Systemen
Social sciences and environmental sciences
Plant Community of the Year 2024
Leopold von Sacher-Masoch, Die Liebe des Plato
‘Raising the temperature’
Transiträume der Flucht
Entwicklung eines Lehrkonzepts zur Implementierung von Medien für einen digital-gestützten Deutschunterricht im berufsbildenden Lehramt
Innovative Ressourcenpolitikansätze auf Mikroebene
Arthropod but not bird predation in Ethiopian homegardens is higher in tree-poor than in tree-rich landscapes
Photodegradation of the antineoplastic cyclophosphamide
Review: Anonymous agencies, backstreet businesses and covert collectives: Rethinking organizations in the 21st century (by Scott C. R. Stanford, CA: Stanford University Press, 2013. 272 pp. ISBN 9780804781381.)
Thinking Against Nature: Nature, Ideation, and Realism between Lovecraft and Shelling
Lernaufgaben - auch Kernstücke sprachbildenden Unterrichts
Technik, die begeistert oder: Mimesis und Habitus
Widerstand und Martyrium
Erlebniswertorientierte Markenstrategien
Integrating Green and Sustainable Chemistry into Undergraduate Teaching Laboratories