Chemical Society Reviews, ‎0306-0012

Journal

  1. 2014
  2. Published

    Valorization of industrial waste and by-product streams via fermentation for the production of chemicals and biopolymers

    Koutinas, A. A., Vlysidis, A., Pleissner, D., Kopsahelis, N., Lopez Garcia, I., Kookos, I. K., Papanikolaou, S., Kwan, T. H. & Lin, C. S. K., 21.04.2014, In: Chemical Society Reviews. 43, 8, p. 2587-2627 41 p.

    Research output: Journal contributionsScientific review articlesResearch

Recently viewed

Publications

  1. What do first-year students need? Digital badges for academic support to enhance student retention
  2. Komparative Berufsgruppenforschung: Pädagogische Erwerbsarbeit im System des lebenslangen Lernens
  3. Verfahren, Wärmespeicher und Wärmespeichersystem zur Erwärmung und Abkühlung eines Arbeitsfluides
  4. Intrinsic Motivation in Bilingual Courses on Bionics and Molecular Biology in an Out-of-School Lab
  5. Prizewinning Concept for the Redevelopment of 125 ha in the Heart of the Port of Hamburg, Germany
  6. Concurrently Observed Actions Are Represented Not as Compound Actions but as Independent Actions
  7. Prinz Louis Ferdinand von Preußen (1772 - 1806) als Musiker im soziokulturellen Umfeld seiner Zeit
  8. Individuelle Voraussetzungen, Lerngelegenheiten und der Erwerb von pädagogischem Professionswissen
  9. The roles of the sharing economy in promoting sustainability communication and practices in China
  10. Kulturelle Bildung für Kulturelle Vielfalt. Bildung und Bewusstseinsbildung in der Öffentlichkeit
  11. Umweltprüfungen und Bürgerbeteiligung bei der Planung des Ausbaus des deutschen Übertragungsnetzes
  12. Policy schemes, operational strategies and system integration of residential co-generation fuel cells.
  13. Foucault heute : neue Perspektiven in Philosophie und Kulturwissenschaft, Edition Moderne Postmoderne
  14. Untersuchung individueller und systemischer Wirkfaktoren auf die Rechenfertigkeit von Erstklässlern
  15. Aspekte der Aus- und Fortbildung von Mathematik- und Naturwissenschaftslehrkräften im Ländervergleich