Leuphana Universität lobt Kunstpreis aus

Press/Media

    Die Leuphana Universität lobt den Daniel Frese Preis für zeitgenössische Kunst 2014 zum Thema "Kunst und Leidenschaft" aus.

    References

    TitleHamburger Abendblatt
    Media name/outletregionale Tageszeitung
    Duration/Length/SizeHamburg
    Date09.12.13

    Description

    Die Leuphana Universität lobt den Daniel Frese Preis für zeitgenössische Kunst 2014 zum Thema "Kunst und Leidenschaft" aus.
    Period09.12.2013
    View graph of relations

    Recently viewed

    Publications

    1. Cross-Fertilizing Qualitative Perspectives on Effects of a Mindfulness-Based Intervention: An Empirical Comparison of Four Methodical Approaches
    2. Ballons
    3. Importance of timing
    4. Stakeholder and citizen involvement for Water Framework Directive implementation in Spain
    5. Quo Vadis, Umweltinformatik? 6. Workshop
    6. A new didactic approach in Engineering Education for conceptual understanding of Euler's Formula
    7. Organisational Involvement of Corporate Functions in Sustainability Management
    8. Drivers and Barriers of Implementing Sustainability Curricula in Higher Education - Assumptions and Evidence
    9. Portfolio optimisation of power futures market
    10. Polarisierung der Einkommen von Selbständigen?
    11. Feedback on creative ideas
    12. Determination of sulfur and selected trace elements in metallothionein-like proteins using capillary electrophoresis hyphenated to inductively coupled plasma mass spectrometry with an octopole reaction cell
    13. Interactivity, Interpassivity and Possibilities Beyond Dichotomy
    14. Mechanical behaviors of extruded Mg alloys with high Gd and Nd content
    15. Response to David B. Brooks
    16. Can Pulsed Electric Fields Treated Algal Cells Be Used as Stationary Phase in Chromatography?
    17. Understanding the Greenhouse Effect by Embodiment
    18. Shifting Immediations
    19. "(Nicht) alles dreht sich um Harry ..." oder was fasziniert Kinder, Jugendliche und Erwachsene an der Welt des Harry Potter?
    20. Auf dem Weg zu Business Knowledge Systems
    21. Mitwirkung (er)leben
    22. Offene Rituale in der Gruppenarbeit mit Kindern
    23. Regulierung der Abschlussprüfung nach dem FISG-RegE
    24. Non-native Douglas fir (Pseudotsuga menziesii) promotes sentinel prey attack rates in Central European forests
    25. Labor market participation of older workers in international comparison
    26. "Gesundheitsarbeit mit Straßenkindern"
    27. Schulpraxis als Lerngelegenheit?
    28. Erfolgsrelevant
    29. The Place of the Symbolic
    30. Editorial
    31. Communications about uncertainty in scientific climate-related findings
    32. Lernmodul „Umgang mit Widersprüchen”
    33. Pflanzengesellschaft des Jahres 2021