Forschungsetikette versus Feminismus?

Press/Media

References

TitleForschungsetikette versus Feminismus?
Degree of recognitionNational
Media name/outletsport1
Media typeOther
Country/TerritoryGermany
Date06.10.21
Producer/AuthorMara Pfeiffer
URLhttps://flutlicht-an.podigee.io/23-solvejg-wolfers-pommerenke
PersonsSolvejg Wolfers-Pommerenke
Period06.10.2021
View graph of relations

Recently viewed

Researchers

  1. Birger Raasch

Publications

  1. Indigenous and local knowledge in sustainability transformations research
  2. Die Honorierung von Umweltleistungen per Ausschreibung
  3. Lehrerqualität zwischen Kompetenz und Ethos
  4. Environment-Induced Systematisation of Economic Risks
  5. The Meaning of Natality – Doğumluluğun Anlami
  6. Self-organized learning in vocational education
  7. Introduction to the Special Section
  8. On the Effects of Redistribution on Growth and Entrepreneurial Risk–Taking
  9. Concentration of ciprofloxacin in Brazilian hospital effluent and preliminary risk assessment
  10. Mongolia
  11. Rome Regulations Commentary - Second Edition
  12. Verhaltensbezogenes Engagement im Unterricht
  13. Textkompetenz am Schulanfang
  14. Apel, Hans
  15. Lernmodule „Corporate Social Responsibility (CSR)”
  16. Markets and morality
  17. Lernmodul „Digitalisiert nachhaltiger wirtschaften!?”
  18. High performance liquid chromatographic determination of etofibrate and its hydrolysis products.
  19. Erhöhen Head-Up-Displays die Verkehrssicherheit?
  20. Canopy closure retards fine wood decomposition in subtropical regenerating forests
  21. Rezension zu: Intellectual Property in the Global Arena. Jurisdiction, Applicable Law, and the Recognition of Judgments in Europe, Japan and the US. Ed. by Jürgen Basedow, Toshiyuki Kono and Axel Metzger. Mohr Siebeck 2010. X, 404 S. (Materialien zum ausländischen und internationalen Privatrecht, Band 49)
  22. Exporte und Produktivität in mittelständischen Betrieben
  23. Stakeholder engagement
  24. 14 Internetportale im Bereich Bildung für eine nachhaltige Entwicklung
  25. Förderung der Problemlösefähigkeit und der Motivation durch selbstorganisiertes Lernen