Welchen Sinn machen Medien? - 2009

Activity: Participating in or organising an academic or articstic eventConferencesResearch

Claus Pias - Moderator

Magische Momente – Fauler Zauber. Medien und Techniken der Täuschung (Panel 7A)
01.10.200903.10.2009
Welchen Sinn machen Medien? - 2009

Event

Welchen Sinn machen Medien? - 2009

01.10.0903.10.09

Wien, Austria

Event: Conference

Recently viewed

Publications

  1. Shifting alliances: The radicalization of Sweden's mainstream right and implications for (social) democracy
  2. Bernard Malamud (1914-1986)
  3. Internet gaming disorder in early adolescence
  4. Value Co-Creation and Society
  5. Interdisziplinäres Arbeiten der Zivilgerichte
  6. Effects of spatial and temporal scales on cultural services valuation
  7. Climate Sceptics or Climate Nationalists? Understanding and Explaining Populist Radical Right Parties’ Positions towards Climate Change (1990–2022)
  8. Umweltgerichte in China
  9. Die Heimat der Anderen
  10. Slug activity density increases seed predation independently of an urban–rural gradient
  11. "Bowling alone together“
  12. Wirtschaftsethik – quo vadis?
  13. § 37 Außenwirtschaftsstrafrecht
  14. Business models for sustainability: entrepreneurship, innovation and transformation
  15. Die Qual der Wahl
  16. Genese von Heterogenität im Fachunterricht
  17. Sustainable Entrepreneurship
  18. On the determinants of mandatory works councils in Germany
  19. Richard M. Meyers Literaturgeschichtsschreibung und die Frühe Neuzeit
  20. Baking Critical Understanding: Crafting Impactful Social Science Research in the Anthropocene
  21. Billard
  22. The WTO’s Crisis
  23. Harmonisierungspotenziale zwischen in- und externem Rechnungswesen.
  24. Fabeln der Finalfiguren
  25. Introduzione
  26. Zur Situation des Grundschulsports
  27. The Pervasive Role of Pragmatics in Early Language
  28. Psychometric Properties of the Online Arabic Versions of BDI-II, HSCL-25, and PDS
  29. Beschäftigung statt Ruhestand
  30. Führungssysteme: Eine machtpolitische Analyse
  31. Nachhaltigkeit interdisziplinär studieren