Transformative Research and Development in Urban and Regional Environments

Activity: Participating in or organising an academic or articstic eventConferencesResearch

Ulli Vilsmaier - Speaker

Creating Third Spaces for Transdisciplinary Research
01.09.201603.09.2016
Transformative Research and Development in Urban and Regional Environments

Event

Transformative Research and Development in Urban and Regional Environments: The Roles of Science, Methods, and Transdisciplinarity

01.09.1603.09.16

Brixen, Italy

Event: Conference

Recently viewed

Activities

  1. Transforming Well-Being in Wuppertal: Conditions and Constraints
  2. Vortrag: Assessing and Managing Sustainable Business Models - A Status Update
  3. Does participatory governance help address long-term environmental problems? Conceptual framework and empirical evidence from public decision-making processes in 23 democracies
  4. Clustering (Spatial) Relationships to unveil small-scale Schooling Markets
  5. Network of Early-Career Sustainable Scientists and Engineers (Externe Organisation)
  6. Companies and refugees: How to use the given potential for mutual sustainable benefit
  7. Digital Art History? New challenges and methodologies to study culture in the era of AI
  8. Mediale Schrift und auditive Gestaltung - 2006
  9. Strengthening the rights of future generations: Governance tools towards tackling political myopia
  10. Summer School in Digital Art History - DAHSS 2016
  11. Wie kann man Unterrichtsqualität messen?
  12. University of Bristol
  13. WBV Bertelsmann Verlag (Verlag)
  14. Analyse und Wirkung der prozessorientierten Lernbegleitung. Eine Video- und Fragebogenstudie im Mathematikunterricht. Posterpräsentation
  15. Kunst & Vermittlung #15
  16. 7th JRC Summer School on Sustainable Finance
  17. Unterrichtswissenschaft: Zeitschrift für Lernforschung (Fachzeitschrift)
  18. Zwischen elektronischer Musik und populärer Avantgarde. Das Studienkonzept des Lüneburger Schwerpunktbereichs ((audio))
  19. „Zur hermeneutischen Funktion der Einbildung bei Luther und Lessing“.
  20. Unterrichtsqualität als Schulmerkmal
  21. Unternehmen und Flüchtlinge: Wie kann das vorhandene Potential durch (Social) Start-ups nachhaltig genutzt werden?