The Uniqueness Value and its Consequences for Organization Studies

Activity: Talk or presentationConference PresentationsResearch

William McKinley - Speaker

Mark Mone - Speaker

    12.03.199315.03.1993

    Event

    First International Conference on Global Business Environment and Strategy

    12.03.9315.03.93

    Taipei, Taiwan, Province of China

    Event: Conference

    Recently viewed

    Publications

    1. Developing pragmatic competence in a study abroad context
    2. Das Langzeitpraktikum in Corona-Zeiten
    3. Links between media communication and local perceptions of climate change in an indigenous society
    4. Integration eines Open-Source-Lernmanagementsystems an der Medizinischen Fakultät der LMU München
    5. Where you search is what you get
    6. Emotions and multimedia learning
    7. On the measuring accuracy of the “Vehrs-Hebel”, a scaling apparatus for nonverbal real-time assessment of perceived quantity
    8. Nachhaltigkeitstrends im Management
    9. Erbschaft- und Schenkungsteuer
    10. The relation of mindfulness and prosocial behavior
    11. Friction analyses in twisted and helical profile extrusion of aluminum alloys
    12. Spielend Medizinethik trainieren
    13. Autonomie der Migration
    14. My Touchstone Puzzles. W.D. Hamilton work on Social Wasps in the 1960s
    15. Global, lokal, digital
    16. Internationales kooperatives Lernen mit der fallbasierten Online-Lernplattform ICON
    17. Change from Below
    18. Integration summarischer Rechts- und Baubetriebsprüfung in Streitbeilegungsverfahren
    19. The road to nowhere
    20. Waste prevention behaviour and fast and frugal heuristics
    21. Cognitive dissonance in sustainability scientists regarding air travel for academic purposes
    22. Ecosystem services tradeoffs arising from non-native tree plantation expansion in southern Chile
    23. Individuelle Beteiligung am Unterrichtsgespräch in Grundschulklassen
    24. Mycorrhizas and Ecological Restoration in South America
    25. Empathie und Solidarität mit Um- und Nachwelt
    26. Jahrbuch Fernsehen 2013
    27. The marketing and public affairs of sustainability
    28. Für welche ´Natur/en´ sorgen wir?
    29. Die Lehrstrategie am Beispiel der Leuphana Universität Lüneburg
    30. Schulleitung