Die Spielende Gesellschaft: Gamification heute und einst

Activity: Talk or presentationGuest lecturesResearch

Mathias Fuchs - Lecturer

    18.09.2014

    Event

    7th Creative Video Gaming Festival - PLAY14: Music and Sound in Digital Games

    16.09.1420.09.14

    Hamburg, Germany

    Event: Other

    Documents

    Links

    Recently viewed

    Publications

    1. Die kontroversen Theorien des Philosophen Peter Singer
    2. Encouraging environmentally sustainable holiday travel
    3. Geldbesitz Jesu und der Jünger bei Markus und Matthäus
    4. Competitive Markets, Corporate Firms, and New Governance
    5. Social bees are fitter in more biodiverse environments
    6. Chosen time headways by angry younger and older drivers
    7. Adapting videogame interfaces for the visually impaired
    8. Social Support in Online Peer Groups for Celiac Disease
    9. Funktionsverlagerung im Rahmen von e-Business-Aktivitäten
    10. Expatriate performance in terrorism-endangered countries
    11. Empowering Communities Through Citizen Entrepreneurship
    12. A mobile application for panic disorder and agoraphobia
    13. The Basic Values of Russian and European Schoolteachers
    14. Examens standardisés et représentations de l’examinateur
    15. Towards a socio-cognitive approach to knowledge transfer
    16. Gründung und Finanzierung freier Träger der Sozialarbeit
    17. Umweltbilanzierung von individuellem Mobilitätsverhalten
    18. Consumers' perceptions of biocidal products in households
    19. Perspektiven der Lernenden auf inklusiven NAWI-Unterricht
    20. Results from the U.S. Embassy School Election Project 2012
    21. Die Evaluierung des Bildungswesens in historischer Sicht
    22. The Affinity Between Free Trade Theory and Postmodernism
    23. Innovationen für einen nachhaltigen Umbau der Wirtschaft
    24. Why do students choose English as a medium of instruction?
    25. Wirtschaftlichkeit des Kanalpumpspeichers Elbe-Seitenkanal
    26. Why Fun Matters: In Search of Emergent Playful Experiences
    27. Learning from Safe-by-Design for Safe-and-Sustainable-by-Design