Das Ohr aus Illinois. Kybernetische Maschinen als lebhafte Artefakte

Activity: Talk or presentationConference PresentationsResearch

Jan Müggenburg - Speaker

    22.05.2018

    Recently viewed

    Publications

    1. Warum Unternehmen scheitern
    2. Arbeitsplatzdynamik in den Industriebetrieben in Mecklenburg-Vorpommern 1998/99
    3. Newest developments on the manufacture of helical profiles by hot extrusion
    4. Zur Regulierungsdynamik des Prüfungsausschusses
    5. Sexing Berlin?
    6. Role of SiC in grain refinement of aluminum-free Mg-Zn alloys
    7. Energy policy and transdisciplinary transition management arenas in illiberal democracies
    8. A Note on Firm Age and the Margins of Exports
    9. Empowering Communities Through Citizen Entrepreneurship
    10. Technical and economic assessment of food waste valorization through a biorefinery chain
    11. Steuerliche Gewinnermittlung bei Unternehmen
    12. Auch Lehrer müssen sich wohlfühlen
    13. Enhancing the transformative potential of sustainability innovations
    14. Wissen Kompakt
    15. Soziale Ungleichheit im Licht des Längsschnittdatensatzes "Scientific Use File" (SUF)
    16. Dataset size versus homogeneity
    17. Goodbye Germany! The influence of personality and cognitive factors on the intention to work abroad
    18. New draft law on environmental licensing is a major threat to the Brazilian ecosystems and can hinder ecological restoration efforts
    19. Kooperation von Lehrkräftebildnern im Langzeitpraktikum
    20. What Drives Entrepreneurial Orientation in the Public Sector?
    21. Computer Vision for Analyzing Children’s Lived Experiences
    22. Expected climate change consequences and their role in explaining individual risk judgments.
    23. Antineoplastic compounds in the environment
    24. Der räumlich-zeitliche Zusammenhang des § 249 StGB
    25. Radikalisierung durch Verschwörungstheorien
    26. Schulentwicklung und Schulprofil
    27. Kohlenstoffdynamik und organische Substanz in Ackerböden
    28. Teacher Learning and Technology-Enhanced Teacher Education