Performance Saga: Interview 08: Alison Knowles

Publikation: Nicht textorientierte VeröffentlichungenFilmaufnahmenForschung

Authors

OriginalspracheEnglisch
ErscheinungsortZürich
VerlagEdition Fink
PublikationsstatusErschienen - 2008
Extern publiziertJa

Zuletzt angesehen

Aktivitäten

  1. Westchester Council of the Social Studies 1997
  2. "women in science"
  3. Does frontal residence help larval fish? Growth and abundance of larval dab, Linanda Limanda, within a developing frontal system in the North Sea.
  4. The work of disconnection
  5. Bleibt alles Anders?! Unterrichtsprozessstrukturen kaufmännischen Unterrichts
  6. Theorien und Methoden feministischer Kunstwissenschaft SoSe 2023
  7. Die Kunst der Soziologie
  8. GMS Journal for Medical Education (Fachzeitschrift)
  9. The Politics of Urban Cultural Interventions
  10. Jahrestagung der Gesellschaft für Medienwissenschaft - GfM 2017
  11. Senat (Organisation)
  12. Universität von Siena
  13. KI-Expertengespräch im Rahmen des Junior Science Café KI - Mehr Gefahren oder Chancen durch KI?
  14. Hochschule Darmstadt (Externe Organisation)
  15. Das Verschwinden der Landschaft („Kazensilber“)
  16. Innovation in sustainable supply chains – A reflection on resources and SME collaboration with supply chain stakeholders
  17. electronic International Journal of Time Use Research (eIJTUR) (Zeitschrift)
  18. Procédé de stockage intersaisonnier de chaleur solaire pour le chauffage du bâtiment par procédé à absorption LiBr-H2O
  19. Theorie und Praxis in der Lehrerbildung: Eine Untersuchung anhand der Campusschule Online
  20. (Un)regulated affect: sensing moods and analyzing sentiments from pre-individual intensities as a new modulation of control
  21. International Journal of Arts Management (Fachzeitschrift)
  22. Performance Saga: Encounters with Women Pioneers of Performance Art
  23. Unkraut und Unzeitgemäßes
  24. International Symposium: „Access to Environmental Information – Freedom of Information in Favour of Environmental Protection?“ - 2009
  25. Mehrsprachigkeit an der Hochschule - (Un)Sichtbares Potential?