Following the red line: Chris Potter's solo on "Pop Tune #1"

Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in SammelwerkenForschungbegutachtet

Standard

Following the red line: Chris Potter's solo on "Pop Tune #1". / Zaddach, Wolf-Georg.
Inside the Jazzomat : new perspectives for jazz research. Hrsg. / Martin Pfleiderer; Klaus Frieler; Jakob Abeßer; Wolf-Georg Zaddach; Bemjamin Burkhart. Mainz: Schott Music, 2017. S. 291-302 (Schott Campus).

Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in SammelwerkenForschungbegutachtet

Harvard

Zaddach, W-G 2017, Following the red line: Chris Potter's solo on "Pop Tune #1". in M Pfleiderer, K Frieler, J Abeßer, W-G Zaddach & B Burkhart (Hrsg.), Inside the Jazzomat : new perspectives for jazz research. Schott Campus, Schott Music, Mainz, S. 291-302. <https://schott-campus.com/wp-content/uploads/2017/11/inside_the_jazzomat_final_rev_oa4.pdf>

APA

Zaddach, W.-G. (2017). Following the red line: Chris Potter's solo on "Pop Tune #1". In M. Pfleiderer, K. Frieler, J. Abeßer, W.-G. Zaddach, & B. Burkhart (Hrsg.), Inside the Jazzomat : new perspectives for jazz research (S. 291-302). (Schott Campus). Schott Music. https://schott-campus.com/wp-content/uploads/2017/11/inside_the_jazzomat_final_rev_oa4.pdf

Vancouver

Zaddach WG. Following the red line: Chris Potter's solo on "Pop Tune #1". in Pfleiderer M, Frieler K, Abeßer J, Zaddach WG, Burkhart B, Hrsg., Inside the Jazzomat : new perspectives for jazz research. Mainz: Schott Music. 2017. S. 291-302. (Schott Campus).

Bibtex

@inbook{0f9d49e14ef548a7947005e511558d6a,
title = "Following the red line: Chris Potter's solo on {"}Pop Tune #1{"}",
keywords = "Music education",
author = "Wolf-Georg Zaddach",
year = "2017",
language = "English",
isbn = "978-3-95983-124-6",
series = "Schott Campus",
publisher = "Schott Music",
pages = "291--302",
editor = "Martin Pfleiderer and Klaus Frieler and Jakob Abe{\ss}er and Wolf-Georg Zaddach and Bemjamin Burkhart",
booktitle = "Inside the Jazzomat",
address = "Germany",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Following the red line

T2 - Chris Potter's solo on "Pop Tune #1"

AU - Zaddach, Wolf-Georg

PY - 2017

Y1 - 2017

KW - Music education

UR - http://d-nb.info/1147706034

M3 - Contributions to collected editions/anthologies

SN - 978-3-95983-124-6

SN - 3-95983-124-2

SN - |978-3-95983-125-3

T3 - Schott Campus

SP - 291

EP - 302

BT - Inside the Jazzomat

A2 - Pfleiderer, Martin

A2 - Frieler, Klaus

A2 - Abeßer, Jakob

A2 - Zaddach, Wolf-Georg

A2 - Burkhart, Bemjamin

PB - Schott Music

CY - Mainz

ER -

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Organization
  2. Il corto digitale nell’economia televisiva del ‘momento’
  3. Bildung in Bildern
  4. The concept of personal initiative
  5. Art and the Economy of Attention: On the 1% - the 100 Most Expensive Works of Art
  6. Reporting über Forschung und Entwicklung (F&E) im (Konzern-)Abschluss und -Lagebericht
  7. Ethik und Nachhaltigkeit.
  8. Virtuous Play - Zur Förderung moralischer Sensitivität mit digitalen Spielen
  9. Non scholae, sed vitae discimus!
  10. Wood-pastures of Europe
  11. Logistik-Leitstände in Industrieunternehmen
  12. Sensomotorik – Integration von Koordination und Kraft
  13. Der deutsche Föderalismus zwischen zwei Konventen
  14. Kritik des Ästhetischen - Ästhetik der Kritik
  15. Gute fachliche Praxis
  16. PISA 2003
  17. Ein kleiner Ausblick: Forschungskorridore zum "fachdidaktischen Code" der Lebenswelt- und/oder Situationsorientierung
  18. Soziale Lebensqualität für alle
  19. Heroismus und Vulnerabilität
  20. Entrepreneurial University Archetypes
  21. Woody vegetation of a Peruvian tropical dry forest along a climatic gradient depends more on soil than annual precipitation
  22. Der "fachdidaktische Code" der Lebenswelt- und/oder (?) Situationsorientierung in der fachdidaktischen Diskussion der sozialwissenschaftlichen Unterrichtsfächer sowie des Lernfeldkonzepts
  23. Heterogenität - eine Herausforderung für die Bildung
  24. The risk of male success and failure
  25. Struggling for open awareness – Trajectories of violence against children from a sociological perspective
  26. The Effects of general and specific human capital on long-term growth and failure of newly founded businesses
  27. International Trade in Goods
  28. Sustainability management from a responsible management perspective
  29. Notting Hill Gate 3
  30. Case Study: the social context of arsenic regulation and exposure in South East Hungary
  31. SOUNDS MATTER!
  32. Analogue Nostalgia: Examining Critiques of Social Media