GHR 300. Entwicklung und Konzeption des 4-semestrigen Masterstudiengangs Lehramt an Grund-, Haupt- und Realschulen.

Projekt: Lehre und Studium

Projektbeteiligte

StatusAbgeschlossen
Zeitraum01.07.1230.11.14

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. On the Western Narrative of Empowerment Through ICT
  2. Justifying Theatre in Organizational Analysis
  3. Numerische Beschreibung der Mikrostrukturentwicklung beim Strangpressen am Beispiel der Aluminiumlegierungen EN AW-6082 und EN AW 7020
  4. “IF I BROKE DOWN THE WALL OF FLESH”
  5. Energy efficiency
  6. Development of recyclable Mg-based alloys
  7. Assessing students’ enjoyment in physical education
  8. The role of the regional milieu for the decision to start a new firm
  9. Induced technological change in a multi-regional, multi-sectoral, integrated assessment model (WIAGEM)
  10. Basic financial accounting terminology
  11. Die Kraft der Schieberegler oder welche didaktischen Möglichkeiten stecken in der dynamischen Mathematik
  12. New Methods of Text Production Process Research combined
  13. Artificial intelligence, systemic risks, and sustainability
  14. Healthy Principals - Healthy Schools?
  15. „Der Star, der kaum ‚paparazzt’ wird, wird unwichtig.“
  16. Social life cycle assessment
  17. Wissenschaftlich Schreibenlernen als Sprachlernen
  18. Zukunftsstrategie Nachhaltiges Unternehmertum
  19. Im Epochenlosen
  20. Analysis of the variety of education and outreach interventions in biodiversity conservation projects in Spain
  21. Jochen Werner: Aki Kaurismäki
  22. Die KG und die GmbH & Co. KG
  23. Moving beyond “the” business case: How to make corporate sustainability work
  24. Bundes-Bodenschutzgesetz
  25. How important is culture to understand political protest?
  26. Inklusionsorientierte Lehrkräftebildung an der Leuphana Universität Lüneburg - Entwicklung und Implementation von Basisqualifikation und Profilstudium
  27. Grundbegriffe des Strafrechts
  28. Systemtheorie als Medientheorie
  29. Wie gehe ich mit schwierigen Schülern um?
  30. Changeability of pre-service teachers’ beliefs about multilingualism