Frank Figge

Kontakt

Frank Figge

  1. 2002
  2. Sustainable Value Added

    Figge, F. (Sprecher*in) & Hahn, T. (Sprecher*in)

    23.06.200226.06.2002

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeForschung

  3. The Sustainability Balanced Scorecard: Theory and Application of a Tool for Value-Based Sustainability Management

    Figge, F. (Sprecher*in), Hahn, T. (Sprecher*in), Schaltegger, S. (Sprecher*in) & Wagner, M. (Sprecher*in)

    23.06.200226.06.2002

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeForschung

  4. 2001
  5. Wertorientiertes Nachhaltigkeitsmanagement

    Schaltegger, S. (Sprecher*in) & Figge, F. (Sprecher*in)

    01.10.2001

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeForschung

  6. Sustainable Value Added: Measuring Corporate Contributions to Sustainability

    Figge, F. (Sprecher*in) & Hahn, T. (Sprecher*in)

    10.09.200111.09.2001

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeForschung

  7. The Sustainability Balanced Scorecard: Translating Strategy into Value-Based Sustainability Management

    Figge, F. (Sprecher*in), Hahn, T. (Sprecher*in) & Schaltegger, S. (Sprecher*in)

    10.09.200111.09.2001

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeForschung

  8. The Sustainability Balanced Scorecard: A Tool for Value-Oriented Sustainability Management in Strategy-Focused Organisations

    Figge, F. (Sprecher*in), Hahn, T. (Sprecher*in), Schaltegger, S. (Sprecher*in) & Wagner, M. (Sprecher*in)

    21.06.200122.06.2001

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeForschung

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Unmenschliche Behandlung
  2. Unreine Bilder
  3. Impact of early childhood education settings on the systems thinking skills of preschool children through the lens of Bronfenbrenner's theory
  4. On the trajectory of discrimination
  5. Generalist social bees maximize diversity intake in plant species-rich and resource-abundant environments
  6. Weltorientierung fängt in der Kita an!
  7. Efficacy and cost-effectiveness of a web-based stress-management training in employees
  8. Das Rätsel der 'Ηρω¸διαν?ιi im Markusevangelium
  9. Propaganda auf hoher See
  10. Digital Leadership ‒ Mountain or Molehill?
  11. SusTelling in the Reception Lab – On How Young Adults Perceive Storytelling for Sustainability
  12. Is Environmental Manage­ment Accounting a Discipline?
  13. Individual boundary management
  14. Verstehen: nur eine kognitive Poeration? - Systemtheoretische Interpretation einer prozessorientierten Didaktik des Erstunterrichts
  15. Step on it! How Positive Affective States Influence Young Drivers’ Driving Behaviors
  16. Understanding drivers of human tolerance towards mammals in a mixed-use transfrontier conservation area in southern Africa
  17. Anschauen und Denken
  18. Cultural Influences on Errors
  19. Zur Reform des Prüfungsausschusses post BilMoG
  20. Gründen als Modus des Innovierens
  21. Planning and entrepreneurship
  22. Art. 116: Begriff des "Deutschen"
  23. Pesticide and Greenhouse Gas Externalities from US Agriculture
  24. Therapeutic Drug Monitoring of Antifungal Agents in Hematological Patients
  25. Biological invasions
  26. Combination of experimental and in silico methods for the assessment of the phototransformation products of the antipsychotic drug/metabolite Mesoridazine
  27. Weibliche Größenphantasien in Rezeptionsprozessen.
  28. Kultur liefert Emotionen