Transactions on Additive Manufacturing Meets Medicine , ‎2699-1977

Fachzeitschrift: Zeitschrift

  1. 2021
  2. Design of finger joint implants based on triply periodic minimal surfaces

    Löw, Y. M. & Seibel, A., 08.09.2021, in: Transactions on Additive Manufacturing Meets Medicine . 3, 1, 2 S., 497.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. „Perspektiven wechseln“ – Tagen unter Pandemiebedingungen
  2. Complementarity, impatience, and the resilience of natural-resource-dependent economies
  3. Erfolgspotentiale der Realisierung ethischer Ansprüche in der Umweltpolitik
  4. Intra-good trade in Germany
  5. Einleitung
  6. Gatekeepers of Sustainability Information
  7. MedienAlltag
  8. Landwirtschaft:
  9. The efficacy of non-directive supportive therapy for adult depression
  10. Wo lernen Kinder mit sonderpädagogischem Förderbedarf besser?
  11. Triathlon
  12. Climate reporting quality following the recommendations of the task force on climate-related financial disclosures: A Focus on the German capital market
  13. Stepped care treatment delivery for depression
  14. Nach Bourdieu
  15. Raum, Tourismus, Kultur
  16. Praxisrelevanz – berechnet oder bedacht? Eine Replik auf Maier und Antoni
  17. Die Miniphänomenta
  18. Forschungsfeld Schriftspracherwerb
  19. Einführung in das Recht der materiellen Grundsicherung
  20. Gehirn und Züchtung
  21. Komparativer Kostenvorteil
  22. Psychometric Properties of the German Short Version of the Maslach Burnout Inventory - Student Survey
  23. Ziele
  24. E-Learning im Musikunterricht
  25. § 287 Verantwortlichkeit während des Verzugs
  26. Black Box History
  27. Multidimensionale Skalierung der Komfortbeurteilung von Flugzeugkabinenbildern
  28. Entobjektivierung der Rechnungslegung durch latente Steuern (auf Verlustvorträge)
  29. E-Learning in PE-Teacher Education - Blended learning as a promising alternative to conventional academic teaching for sport pedagogy?
  30. Empfehlungen zur Förderung mathematisch begabter Schülerinnen und Schüler im 5. und 6. Schuljahr
  31. Perspective taking as a means to overcome motivational barriers in negotiations