DE
EN
Forschungsindex FOX
Start
Forschende
Publikationen
Projekte
Organisationen
Downloads
Über FOX
//
Start
//
Zeitschriften
//
Melbourne University Law Review
//
Melbourne University Law Review,
0025-8938
Fachzeitschrift
:
Zeitschrift
Zuletzt angesehen
Projekte
Game-Didaktik - Spielbasierte Lehre an der Leuphana
Deficits in EU and US Mandatory Environmental Information Disclosure Laws - Legal, Comparative Legal and Economic Facets of Pollutant Release Inventories
Aktivitäten
Workshop: Wie adaptiv ist (mein) Unterricht? videobasierte Selbst- und Fremd-reflexion in der Lehrkräftefortbildung
Alltag im Dissens - Konflikttheoretische Anschlüsse einer Studie über Reichsbürger:innen
Ganztagskongress 2025 „Das Kind im Zentrum“
Nikolaus Lenau, „Der Hagestolz“
26th Australian and New Zealand Academy of Management Conference - ANZAM 2012
Forschungsethik in der Kindheitsforschung: Problematisierungen, Standards und Strategien
American Political Science Association Annual Meeting - APSA 2016
Workshop „BBNE im Dialog“: Gemeinsam für eine nachhaltige berufliche Bildung
Publikationen
Die Implementierung von Prüfungsausschüssen/Audit Committees des Aufsichts-rats/Board of Directors mit unabhängigen und finanzkompetenten Mitgliedern
Institutional investment horizons and firm valuation around the world
The CSDDD: Good Law or Bad Law?
Collaborative governance and personal relationships for sustainability transformation in the textile sector
Average wage, qualification of the workforce and export performance in German enterprises: Evidence from KombiFiD data
The Performance of Foreign Affiliates in German Manufacturing: Evidence from a new Database
Was kostet die Erholung den Waldeigentümer?
Corporate change agents for sustainability: Transforming organizations from the inside out
Consumers' purchasing decisions regarding environmentally friendly products: An empirical analysis of German consumers
Assessment of the Stability of the Ethanol Metabolite Ethyl Sulfate in Standardised Degradation Tests
Seeanemonenmodelle der Werkstatt Blaschka
Der Lehrservice als Förderer innovativer Lehrentwicklung