MedEd Publish, ‎2312-7996

Fachzeitschrift: Zeitschrift

  1. 2020
  2. Erschienen

    The online inverted classroom model (oICM). A blueprint to adapt the inverted classroom to an online learning setting in medical and health education

    Tolks, D., Romeike, B. F., Jan, E., Kuhn, S., Kleinsorgen, C., Huber, J., Fischer, M. R., Bohne, C. & Hege, I., 28.05.2020, in: MedEd Publish. 9, 1, 11 S., 113.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeTransferbegutachtet

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. The positive effects of a protean career attitude for self-initiated expatriates
  2. Eine ‚höhere Form der Erkenntnis’
  3. Boom, bust and recovery? Arts audience development in Germany between 1980 and 1996
  4. Merleau-Ponty, Maurice (1908-1961)
  5. Fate and Effects of Little Investigated Scents in the Aquatic Environment
  6. § 289 Zinseszinsverbot
  7. Corporate Social Responsibility
  8. Wo lernen Kinder mit sonderpädagogischem Förderbedarf besser?
  9. Home ranges of Sand Lizards, Lacerta agilis (Squamata: Sauria: Lacertidae), along railway tracks
  10. Entrepreneurship
  11. Nachhaltige Entwicklung
  12. Positioning member states in EU-NATO security cooperation
  13. Auf den Schultern von Riesinnen
  14. Social-Ecological Functional Types
  15. Ein Buch mit sieben Siegeln
  16. Besucherforschung in Museen
  17. Bauteilgetrieben Montagesteuerung und Fabrikstrukturierung durch Nutzung Gentelligenter Technologie
  18. The Science and Practice of Landscape Stewardship, Claudia Bieling, Tobias Plieninger. Cambridge University Press (2017)
  19. Happy and proactive ?
  20. Inszenierungen – Present tense incarnate im Fremdsprachenunterricht
  21. Kombinatorisches Zählen
  22. Virtuous Play - Zur Förderung moralischer Sensitivität mit digitalen Spielen
  23. Räumliche Ökonomie
  24. European taxation during the crisis
  25. Traitement extraterritorial de l’asile. Le mécanisme de transit d’urgence de la Libye vers le Niger
  26. Beziehungskulturen
  27. Fallstudie Novartis
  28. A proposal of personal competencies for sustainable consumption
  29. Assessing the impact of patient-involvement healthcare strategies on patients, providers, and the healthcare system
  30. Der Lehrer als Experte