Journal of Vibroengineering, ‎1392-8716

Fachzeitschrift: Zeitschrift

  1. Erschienen

    Identification of multi-fault in rotor-bearing system using spectral kurtosis and EEMD

    Gong, X., Du, W., Georgiadis, A. & Zhao, B., 15.11.2017, in: Journal of Vibroengineering. 19, 7, S. 5036-5046 11 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

Zuletzt angesehen

Aktivitäten

  1. 4 Zero Defect Manufacturing Conference - ZDM 2015
  2. Fremdsprachenlernen in Web 2.0-Projekten - Aufgaben, Prozesse, Produkte, Perspektiven
  3. Feedback als Gelingensfaktor erfolgreichen Übens — Eine experimentelle Laborstudie zur Wahrehmung und Wirksamkeit digitaler Lernplattformen
  4. ‘Nachhaltige Entwicklung: ein diskursives System und seine normative Dynamik‘
  5. 'Sorry Miss I completely forgot it': A variational pragmatic perspective on apologies in Irish English and English English (Languages, Nations, Cultures: Pluricentric Languages in Context(s), Stockholm)
  6. Universität Oxford (Externe Organisation)
  7. Computersimulation als Erkenntnismethode
  8. Place and placing in the Emergence of Start-ups and Start-up Culture: A dialectical ap-proach’
  9. Workshop on Integrity in Non-medical Research
  10. Internet Research (Fachzeitschrift)
  11. Geschlechternormen und Transformationen in Tunesien
  12. Techniken der Vermessung des Himmels
  13. The role of religion for the western European radical right. Some empirical findings
  14. 2nd International Workshop - DigID 2024
  15. Leuphana Universität Lüneburg (Organisation)
  16. »art can lick my juicy ass ... my form is myself«
  17. Professional School (Organisation)
  18. 22. Symposium Deutschdidaktik - SDD 2018
  19. Vortrag: "Neapolitanische Moderne"
  20. Vera Zolberg: Memory and the Arts
  21. Critical Cosmopolitanism and Media. A theoretical perspective for an understanding of transnational media communication and media culture - 2013
  22. Carbon Management Accounting
  23. Novice and Young Drivers‘ Driving Behavior in a Positive versus Negative Affective State
  24. Going Green in the EFL Classroom– Investigating learner agency for global digital citizenship
  25. University of the Southern Switzerland, Lugano (CH
  26. Third Bonn Applied English Linguistics Conference 2014 - BAELc3