Journal of Consumer Psychology, ‎1057-7408

Fachzeitschrift: Zeitschrift

  1. 2024
  2. Erschienen

    A meta‐analysis on the effects of just‐below versus round prices

    Troll, E. S., Frankenbach, J., Friese, M. & Loschelder, D. D., 04.2024, in: Journal of Consumer Psychology. 34, 2, S. 299-325 27 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

Zuletzt angesehen

Forschende

  1. Anne Breimaier

Publikationen

  1. Unterrichtsdiagnostik – Voraussetzung für die Verbesserung der Unterrichtsqualität
  2. Ecopreneure haben eine Schlüsselrolle
  3. Berufliche Bildung für nachhaltige Entwicklung – Whole School Approach und Unterrichtsgestaltung an berufsbildenden Schulen
  4. Policy, politics and polity in higher education for sustainable development
  5. Factors influencing local ecological knowledge maintenance in Mediterranean watersheds
  6. A health economic outcome evaluation of an internet-based mobile-supported stress management intervention for employees
  7. Erdölmärkte zwischen Corona-Krise, Preiskrieg und Förderkürzung
  8. LFB-Labs-digital: Schülerlabore als Ort der Lehrkräftefortbildung in der digitalen Welt
  9. Zukunftscamp – Future Now 2007
  10. Werkzeugkiste: 26. Action Learning (AL)
  11. Accounting towards Sustainability in Production and Supply Chains
  12. Emotion regulation mediates the effect of childhood trauma on depression
  13. How Does Sustainability Performance Relate to Business Competitiveness?
  14. Toward holistic corporate sustainability-Developing employees' action competence for sustainability in small and medium-sized enterprises through training
  15. "Just-in-Time"-Logistik am Beispiel eines Zulieferbetriebs in der Automobilindustrie
  16. Kulturelle Diversität in der kuratorischen Praxis: Politik(en) globaler Künste
  17. 'Isaiah'
  18. Corrigendum to ‘Cold season ammonia emissions from land spreading with anaerobic digestates from biogas production’ [Atmos. Environ. 84 (2014) 35–38]
  19. Editorial:
  20. Stichwort: Phänomenologie. Heidegger und Husserl
  21. Teachers in bullying situations (Tibs)
  22. Methode zur Kompensierung des Streulichtanteils bei der kontinuierlichen Modulationsinterferometrie