DE
EN
Forschungsindex FOX
Start
Forschende
Publikationen
Projekte
Organisationen
Downloads
Über FOX
//
Start
//
Zeitschriften
//
Iranian Journal of Language Teaching Res...
//
Publikationen
//
Iranian Journal of Language Teaching Research
Fachzeitschrift
:
Zeitschrift
0 - 0 von 0
Seitengröße:
10
10
20
50
100
sortieren:
Titel
Erscheinungsjahr
Titel
Typ
Eintragsjahr
Zuletzt angesehen
Forschende
Ralf B. Schäfer
Jörn Moock
Laura Diedrich
Projekte
Towards a Sustainable Bioeconomy: A Scenario Analysis for the Jimma Coffee Landscape in Ethiopia
Wertorientierungen und Kooperation: Eine Untersuchung des Werte-Verhaltens-Zusammenhangs
Eine Simulationsstudie zur Krankenhausplanung in Deutschland
Wissenschaftsraum "Nachhaltigkeitsgovernance globaler Lieferketten"
Aktivitäten
A museum for young (Irish) gentlemen and ladies. An adapted version of Newbery's book of instruction.
Salongespräch des Netzwerks Geschlechter- und Diversitätsforschung
The post-Leegin debate in the United States: What rules & analytical approaches are appropriate for RPM cases?
Kompetenzorientiertes Fachwissen von Lehramtsstudierenden am Beispiel Mathematik
2. GMLG Entrepreneurship Konferenz
Tagung "Wisdom and Academic Education" - 2006
Publikationen
Life satisfaction and the consumption values of partners and friends: Empirical evidence from German panel survey data
§ 177
Spatial planning and territorial governance
One Size fits None
Environmental Indicators for Business
Der Schwingung zum Trotz
On the influence of settling of (ZrB2)P inoculants on Grain Refinement of Mg-alloys
Transformation products of antibiotic and cytostatic drugs in the aquatic cycle that result from effluent treatment and abiotic/biotic reactions in the environment
Physiological evidence of interpersonal dynamics in a cooperative production task
Unholy Affinity? – Free Trade Theory, Postmodernism, and the Multinational Enterprise
Expanding Material Flow Cost Accounting
Crack closure mechanisms in residual stress fields generated by laser shock peening
Presse / Medien
Souverän alt werden im Beruf