International Journal of Science Education, ‎0950-0693

Fachzeitschrift: Zeitschrift

  1. 2014
  2. Erschienen

    Understanding the Greenhouse Effect by Embodiment: Analysing and Using Students' and Scientists' Conceptual Resources

    Niebert, K. & Gropengießer, H., 22.01.2014, in: International Journal of Science Education. 36, 2, S. 277-303 27 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  3. 2024
  4. Erschienen

    Teenagers performing research on climate change education in a fully integrated design-based research setting

    Parth, S., Schickl, M., Oberauer, K., Kubisch, S., Deisenrieder, V., Liebhaber, N., Frick, M., Michelsen, G., Stötter, J. & Keller, L., 2024, in: International Journal of Science Education. 46, 10, S. 978-1000 23 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Compound forging of hot-extruded steel-reinforced aluminum parts
  2. Response to Turnhout et al.’s rethinking biodiversity: From goods and services to “living with”
  3. Social perceptions of Colombian small-scale marine fisheries conflicts
  4. PISA - eine Studie für Staaten oder für Kinder?
  5. Nachhaltig konsumieren lernen
  6. Handbook on life cycle sustainability assessment
  7. Becoming a competent teacher in education for sustainable development
  8. Sprachliche Resignifikation im Kontext der Diktatur
  9. Articulating identities
  10. § 348 Erfüllung Zug-um-Zug
  11. Songwriting-Camp
  12. Preferences for health insurance and health status
  13. The European Forest Plant Species List (EuForPlant)
  14. Theorie-Praxis-Verzahnung als konstituierendes Element des ZZL-Netzwerks
  15. Moving beyond “the” business case: How to make corporate sustainability work
  16. Century of Play: 18th Century Precursors of Gamification
  17. Influences of Y additions on the hot tearing susceptibility of Mg-1.5wt.%Zn alloys
  18. Probleme des Datentransfers bei der Zusammenarbeit von Schule und Jugendhilfe
  19. Der "Bologna -Prozess" an der Universität St. Gallen: Eine inhaltliche Reform.
  20. Ausdruck, Ausstrahlung, Aura
  21. Digitale Kompetenzen im Wandel
  22. Professionalität in Bürgermeisterwahlkämpfen
  23. Auf dem Weg zu einer kritischen Theorie des Unternehmens
  24. A Research-Led Contribution of Engineering Education for a Sustainable Future
  25. A Sociological Reflection on the Concert Venue
  26. Are nascent entrepreneurs jacks-of-all-trades?
  27. Personality and new media
  28. § 354 Verwirkungsklausel
  29. Defeminizing Sustainability
  30. Unter Horizont