Corporate Communications: An International Journal, ‎1356-3289

Fachzeitschrift: Zeitschrift

  1. Erschienen

    Corporate social responsibility (CSR) communication via social media sites: evidence from the German banking industry

    Schröder, P., 23.06.2021, in: Corporate Communications: An International Journal. 26, 3, S. 636-654 19 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  2. Erschienen

    Employees’ perceived benefits from participating in CSR activities and implications for increasing employees engagement in CSR

    Koch, C., Bekmeier-Feuerhahn, S., Bögel, P. M. & Adam, U., 23.05.2019, in: Corporate Communications. 24, 2, S. 303-317 15 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  3. Integrated reporting with CSR practices: A pragmatic constructivist case study in a Danish cultural setting

    Lueg, K., Lueg, R., Andersen, K. & Dancianu, V., 01.02.2016, in: Corporate Communications: An International Journal. 21, 1, S. 20-35 16 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  4. Erschienen

    Online stakeholder dialogue: quo vadis? – An empirical analysis in German-speaking countries

    Hetze, K., Bögel, P. M., Emde, A., Bekmeier-Feuerhahn, S. & Glock, Y., 23.05.2019, in: Corporate Communications. 24, 2, S. 248-268 21 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  5. Erschienen

    Processing of CSR communication: insights from the ELM

    Bögel, P. M., 07.04.2015, in: Corporate Communications: An International Journal. 20, 2, S. 128-143 16 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  6. Erschienen

    The challenges of gamifying CSR communication

    Maltseva, K., Fieseler, C. & Trittin-Ulbrich, H., 04.02.2019, in: Corporate Communications: An International Journal. 24, 1, S. 44-62 19 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  7. Transcending transmission: Towards a constitutive perspective on CSR communication

    Schoeneborn, D. & Trittin, H., 04.2013, in: Corporate Communications: An International Journal. 18, 2, S. 193-211 19 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

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