German and international children's literature. An interview with Buddhist Broadcasting System (BBS Radio Seoul)

Presse/Medien: Presse / Medien

Interview about German and international children's literature by Buddhist Broadcasting System, Seoul

Quellenangaben

TitelGerman and international children's literature. An interview with Buddhist Broadcasting System (BBS Radio Seoul)
Medienbezeichnung/OutletRadio
MedienformatRadio
Land/GebietSüdkorea
Datum der Veröffentlichung10.08.14
Produzent/AutorJae-Sik, Moon
PersonenEmer O'Sullivan

Beschreibung

Interview about German and international children's literature by Buddhist Broadcasting System, Seoul

Thema

German and international children's literature

Zeitraum10.08.2014
Beziehungsdiagramm

Zuletzt angesehen

Aktivitäten

  1. Lebenslanges Lernen und Berufliche Selbstbeschreibungen.: Überlegungen zum Deutschen Qualifikationsrahmen (DQR)
  2. COPERNICUS Alliance - European Network on Higher Education for Sustainable Developement (Externe Organisation)
  3. Ästhetisch entfesselte Produktivkräfte: Technik, Selbstverhältnis und Emanzipation bei Marx, Adorno und Deleuze
  4. Corporate Climate Reporting of European Banks: Are these institutions compliant with the TCFD Recommendations?
  5. Wrapping up the Results of the 1st stage of the Biodiversity Ecosystem Functioning Experiment - BEF-China 2011
  6. Cross-cultural differences in consumers' perception of the credibility of cause-related marketing (CRM) campaigns
  7. Legitimizing Digital Transformation within an Incumbent: How Unaccepted Leaders Can Initiate Strategic Changes
  8. The Value Knowledge Grid - a new way of diagnosing the Culturally Non-Copyables: Building Blocks for Diagnostics
  9. Nachhaltigkeit fächerübergreifend lehren und lernen: Das Komplementärstudium der Leuphana Universität Lüneburg
  10. Wahlfreiheit am Lernort Hochschule - die KOMFOR-Studie: Zum Wahlverhalten in fachübergreifenden Studienangeboten
  11. 17th General Meeting of the European Association of Social Psychology in Amsterdam, the Netherlands - EASP 2014
  12. Die Einstellung von Primarschulstudierenden gegenüber Künstlicher Intelligenz in Deutschland und Österreich
  13. Fostering Oral Skills Through the Use of Participatory Web 2.0 Technologies in the Project-based EFL Classroom
  14. DigiSchreib - Ein Instrument zur Unterstützung von Lehrkräften bei Auswahl und Einsatz digitaler Schreibtools

Publikationen

  1. Das Gebot der eindeutigen Leistungsbeschreibung zwischen Vergaberecht und Allgemeiner Rechtsgeschäftslehre
  2. Incremental analysis of springback and kinematic hardening by the variation of tension during deep drawing
  3. The Role of the Accountants in Corporate Sustainability Accounting. An Analysis from a Promotor Perspective
  4. Anne Peters, Elemente einer Theorie der Verfassung Europas, Duncker & Humblot, Berlin, 889 S. (ISBN: 978-3-428-10602-8)
  5. Pflanzenbehandlungs- und Schädlingsbekämpfungsmittel in niedersächsischen Fließgewässern von 1994 bis 2001
  6. Are levels of democracy affected by mass attitudes? Testing attainment and sustainment effects on democracy
  7. Local variability in the diet of Daubenton’s bat (Myotis daubentonii) in a lake landscape of northern Germany
  8. Jungholozäne Umweltentwicklung und Landnutzungsgeschichte im Hardautal, Ldkr. Uelzen (südliche Lüneberg Heide)
  9. Hamburg’s Family Literacy Project (FLY) in the context of international trends and recent evaluation findings
  10. Participation at the margins–participation practices from the viewpoint of young people in residential care
  11. Einführung in den Thementeil: Entwicklungslinien und Herausforderungen der Professionalität Sozialer Arbeit
  12. Vertrag zur Gründung der Europäischen Gemeinschaft (EGV) : Artikel 281 [Rechtspersönlichkeit der Gemeinschaft]
  13. Die Zinnoberrote Röhrenspinne Eresus cinnaberinus im Raum Lüneburger Heide – alte Funde und neue Nachweise
  14. Does symbolic representation through class signalling appeal to voters? Evidence from a conjoint experiment
  15. Continuous pretreatment, hydrolysis, and fermentation of organic residues for the production of biochemicals
  16. Erfahrungen aus der ökologischen Schwachstellenanalyse nach dem B.A.U.M.-Modell und Vergleich mit dem Öko-Audit
  17. University-Industry Collaboration to Stimulate Learning in the Context of Sustainability-Oriented Innovations
  18. Gender in Lehre und Didaktik - eine europäische Konferenz in Erfurt, hrsg. von Gesine Spieß; Cilie Rentmeister
  19. Arthropod but not bird predation in Ethiopian homegardens is higher in tree-poor than in tree-rich landscapes
  20. Die Praxis der Innovationsforschung – im Spannungsfeld von Wissenschaft, Ökonomie, Steuerung und Organisation
  21. Kulturelle Hybridität und Transfer. Black Britain in der (ins Deutsche übersetzten) Kinder- und Jugendliteratur
  22. Matanzas, Cuba, ca.1957: Afro-Cuban sacred music from the countryside - Smithsonian Folkways Recordings SFW 40490
  23. Managing Eco-efficiency Development for Sustainability: An Investigation of Top Carbon Polluters in Australia
  24. US agricultural sector analysis on pesticide externalities – the impact of climate change and a Pigovian tax
  25. Effectiveness of a web-based solution-focused brief chat treatment for depressed adolescents and young adults
  26. Interactive priming effect of labile carbon and crop residues on SOM depends on residue decomposition stage
  27. Priority effects of time of arrival of plant functional groups override sowing interval or density effects
  28. Effects of four different restoration treatments on the natural abundance of 15N stable isotopes in plants
  29. Von Lissabon zu Mangold – Die Konsolidierung des europäischen Verfassungsgerichtsverbundes durch das BVerfG
  30. Comparison of nutrient removal capacity and biomass settleability of four high-potential microalgal species.
  31. Der Beitrag der UN-Dekade 2005-20014 zur Verbreitung und Verankerung der Bildung für nachhaltige Entwicklung
  32. Emotional states of drivers and the impact on speed, acceleration and traffic violations - A simulator study
  33. Stimulating sustainability implementation into higher education institutions in Central and Eastern Europe