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  1. Präsentationen (Poster ua.)
  2. Deciphering Sustainable Consumption: Understanding, Motives and Heuristic Cues in the Context of Personal Care Product.

    Moser, A. K. (Sprecher*in)

    24.05.201627.05.2016

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenPräsentationen (Poster ua.)Forschung

  3. Developing New Markets for Moist Biomass: An Eco-efficient Approach of Dehydrating Agricultural Biomass

    Lüdeke-Freund, F. (Sprecher*in) & Müller, J. (Sprecher*in)

    30.03.200901.04.2009

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenPräsentationen (Poster ua.)Forschung

  4. Sustainability-oriented innovation in SMEs - Forms of collaboration for capacity building

    Klewitz, J. (Präsentator*in)

    26.10.2011

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenPräsentationen (Poster ua.)Forschung

  5. Vorträge in anderen Veranstaltungen
  6. Sustainability and the City

    Möller, S. (Sprecher*in)

    21.03.2023

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  7. The growing importance of sustainability in European markets and the role of universities in sustainability-oriented management education

    Hansen, E. G. (Sprecher*in)

    31.08.2011

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  8. Konferenzvorträge
  9. 20 Years of Performance Measurement in Sustainable Supply Chain Management: What has been achieved?

    Beske-Janssen, P. (Sprecher*in), Johnson, M. (Sprecher*in) & Schaltegger, S. (Sprecher*in)

    29.09.2015

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeForschung

  10. A business management perspective on slow fashion

    Freudenreich, B. (Sprecher*in)

    12.10.2017

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeForschung

  11. A Contingency Analysis of SUccess Definitions - Is Social Entrepreneurship REally Different?

    Zeyen, A. (Sprecher*in) & Beckmann, M. (Sprecher*in)

    03.08.201207.08.2012

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeForschung

  12. A Framework for the Analysis of the Diffusion of Business Ideas: Methods and Central Research Questions

    Halberstadt, J. (Sprecher*in) & Nicolai, A. T. (Sprecher*in)

    10.05.200914.05.2009

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeForschung

  13. A Hayekian Perspective on Social Franchising: Scaling Social Entrepreneurship by Combining Small-Group and Big-Group Logics

    Zeyen, A. (Sprecher*in) & Beckmann, M. (Sprecher*in)

    03.08.201207.08.2012

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