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  1. Präsentationen (Poster ua.)
  2. Deciphering Sustainable Consumption: Understanding, Motives and Heuristic Cues in the Context of Personal Care Product.

    Andrea K. Moser (Sprecher*in)

    24.05.201627.05.2016

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenPräsentationen (Poster ua.)Forschung

  3. Developing New Markets for Moist Biomass: An Eco-efficient Approach of Dehydrating Agricultural Biomass

    Florian Lüdeke-Freund (Sprecher*in) & Jan Müller (Sprecher*in)

    30.03.200901.04.2009

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenPräsentationen (Poster ua.)Forschung

  4. Sustainability-oriented innovation in SMEs - Forms of collaboration for capacity building

    Johanna Klewitz (Präsentator*in)

    26.10.2011

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenPräsentationen (Poster ua.)Forschung

  5. Vorträge in anderen Veranstaltungen
  6. Sustainability and the City

    Sebastian Möller (Sprecher*in)

    21.03.2023

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenVorträge in anderen VeranstaltungenTransfer

  7. The growing importance of sustainability in European markets and the role of universities in sustainability-oriented management education

    Erik G. Hansen (Sprecher*in)

    31.08.2011

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenVorträge in anderen VeranstaltungenTransfer

  8. Konferenzvorträge
  9. 20 Years of Performance Measurement in Sustainable Supply Chain Management: What has been achieved?

    Philip Beske-Janssen (Sprecher*in), Matthew Johnson (Sprecher*in) & Stefan Schaltegger (Sprecher*in)

    29.09.2015

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeForschung

  10. A business management perspective on slow fashion

    Birte Freudenreich (Sprecher*in)

    12.10.2017

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeForschung

  11. A Contingency Analysis of SUccess Definitions - Is Social Entrepreneurship REally Different?

    Anica Zeyen (Sprecher*in) & Markus Beckmann (Sprecher*in)

    03.08.201207.08.2012

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeForschung

  12. A Framework for the Analysis of the Diffusion of Business Ideas: Methods and Central Research Questions

    Jantje Halberstadt (Sprecher*in) & Alexander T. Nicolai (Sprecher*in)

    10.05.200914.05.2009

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeForschung

  13. A Hayekian Perspective on Social Franchising: Scaling Social Entrepreneurship by Combining Small-Group and Big-Group Logics

    Anica Zeyen (Sprecher*in) & Markus Beckmann (Sprecher*in)

    03.08.201207.08.2012

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeForschung

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