DE
EN
Research Index FOX
Start
Researchers
Publications
Projects
Organisations
Downloads
About FOX
//
Start
//
Journals
//
Zoologicheskii Zhurnal
//
Publications
//
Zoologicheskii Zhurnal,
0044-5134
Journal
0 - 0 out of 0
Page size:
10
10
20
50
100
Sort by:
Title
Publication date
Title
Type
Submission year
Recently viewed
Researchers
Carsten Card-Hyatt
Activities
Sozioökonomische Bildung als Herausforderung in der wissenschaftlichen Lehrerbildung - Einblicke in ästhetisch-performative Lehr-Forschungs-Werkstätten
Eudaimonic Wellbeing, Personal Initiative, Fun, and Passion
Publications
La ville: espace performatif
Erläuterungen. Annotations.
Effects of elevated CO2, elevated O3 and potassium deficiency on Norway spruce [picea abies (L.) Karst.]: seasonal changes in photosynthesis and non-structural carbohydrate content
Editorial to the forum “International Relations of science and knowledge”
Volkserziehung oder Institutionenreform?
Formen der Kunstrezeption in der Moderne
Business Models for Sustainable Innovation
Zur Internalisierung von Lebenslangem Lernen an europäischen Hochschulen.
Komponenten des Raumvorstellungsvermögens
Wilhelm Worringer
Symbolische Erfahrung und symbolische Wirklichkeit
Gute Aufgaben im Mathematikunterricht der Grundschule
Political expenditure cycles and election outcomes
Politische Strategie
Author Correction
Alcohol intake leads people to focus on desirability rather than feasibility
"Silver Workers" - Arbeiten im (Un-)Ruhestand
Social organization and social status in nineteenth and twentieth century Rukwa, Tanzania
Transformation von Schule durch inklusiven Nawi-Unterricht
The role of trust, expectation, and deception when buying organic animal products
Homogene und heterogene Teilnahmeeffekte des Hamburger Kombilohnmodells
Lernaufgaben in Form von Leittexten als methodischer Rahmen einer innovativen Berufsbildung für nachhaltige Entwicklung
Nonverbale Kommunikation
Salafisten in Afrika: nicht zwingend Wegbereiter des Terrorismus
Wilhelm Worringers Kunstgeschichte
Press / Media
Wissenschaft zum Anfassen: Nachhaltigkeit und Lernen in der Region