DE
EN
Research Index FOX
Start
Researchers
Publications
Projects
Organisations
Downloads
About FOX
//
Start
//
Journals
//
Shiyou Zuantan Jishu / Petroleum Drillin...
//
Publications
//
Shiyou Zuantan Jishu / Petroleum Drilling Techniques,
1001-0890
Journal
0 - 0 out of 0
Page size:
10
10
20
50
100
Sort by:
Publication date
Publication date
Title
Type
Submission year
Recently viewed
Researchers
Björn Saggau
Anemon Constanze Strohmeyer
Projects
European Picture Book Collection
Sustainable Education & Going Green – An Intercultural German-American Blended- Learning Project
American Studies Blog VIII
Aufbau einer Videodatenbank mit Unterrichtssequenzen zum Umgang mit Heterogenität im Unterricht
C 07 - Einkommenssituation Selbstständiger im europäischen Kontext
College-Studien in der Praxis - Kooperationspartner in Europa für nachhaltige Designer-Möbel von Hahnemann
Taking Care of Things - Habits of Living
Praxisphasen in der Lehrer*innenbildung im Kontext Neuzuwanderung
"Anderes Wissen" in künstlerischer Forschung und ästhetischer Theorie
Activities
Fakultät Management und Technologie (Organisation)
Determinants of the Relationship Between Environmental and Economic Performance at the Firm Level: An Empirical Analysis of the European Paper Industry
Analysing the Gender Wage Gap Using Personnel Records
Gutachter für die Israel Science Foundation (ISF)
7th JRC Summer School on Sustainable Finance
The Sustainability Balanced Scorecard: A Tool for Value-Oriented Sustainability Management in Strategy-Focused Organisations
Sprachsensibler Fachunterricht in der Berufsausbildung
Internationale Tagung „Wissen in der Transnationalisierung – Zur Ubiquität und Krise der Übersetzung“ des DFG-Netzwerks „Trans/Wissen“
Prizes
Promotionsstipendium der Müller-Meylan Stiftung
Publications
Between mutuality, autonomy and domination
Relict species
Gesundheitserziehung in Schulen
Campus meets classroom
Unterrichtsqualität an Gemeinschaftsschulen
Neue deutsche Härte
New Methods of Text Production Process Research combined
Ökologie
Emotional intelligence
Fazit und Ausblick
Wie gehe ich mit schwierigen Schülern um?