The Manchester School, ‎1463-6786

Journal

  1. 2005
  2. Published

    Distributional conflict, political cycles and growth

    Clemens, C. & Heinemann, M., 01.07.2005, In: The Manchester School. 73, 4, p. 500-521 22 p.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

  3. 2014
  4. What can we learn from bargaining models about union power? The decline in union power in Germany, 1992-2009

    Hirsch, B. & Schnabel, C., 06.2014, In: The Manchester School. 82, 3, p. 347-362 16 p.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

  5. Published

    The Gender Composition of Establishments' Workforces and Gender Gaps in Wages and Leadership Positions

    Pfeifer, C., 01.12.2014, In: The Manchester School. 82, S2, p. 69-81 13 p.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

Recently viewed

Publications

  1. Measuring Method Effects
  2. Barley (Hordeum distichon L.) roots produce volatile aldehydes derived from the lipoxygenase/hydroperoxide lyase pathway with a strong age-dependent pattern
  3. Crosscutting Issues and Conservation Strategies
  4. Der Vorschlag der EU-Kommission für ein EU-Omnibus-Paket zur Änderung von CSRD, CSDDD und Taxonomie-Verordnung
  5. Editorial
  6. Mehr Wirtschaftlichkeit durch Systemwechsel?
  7. Complexity cost management
  8. Tri‐trophic interaction networks along a tree diversity gradient of BEF‐China
  9. Europeanisation through Cooperation?
  10. Image Match
  11. Schreibwerkstatt MINT
  12. Google Books als Medium und Medium
  13. Referendarexamensklausur öffentliches Recht
  14. Production and risk management in a multi-period duopoly under demand uncertainty
  15. Community wind and solar
  16. The case for risk-based premiums in public health insurance
  17. "Göttersymbole"
  18. From hashtag to cashback
  19. KoLaS
  20. Gamifikation im Tourismus
  21. The legal framework and an overview of electoral legislation
  22. Postmoderne Mutationen
  23. Klimaschutz
  24. Analysis of the variety of education and outreach interventions in biodiversity conservation projects in Spain
  25. Maize phenology alters the distribution of enzyme activities in soil: Field estimates
  26. TeSeR - technology for self-removal - status of a horizon 2020 project to ensure the post-mission-disposal of any future spacecraft
  27. Queere Familien einfach mitdenken.
  28. Der Oligarch
  29. "Konfrontative Pädagogik"
  30. Entrepreneurial Ecosystems
  31. Mischverhältnisse
  32. Mehr Füchse, weniger Igel!
  33. Musik und Medium
  34. ›Systemische Visualisierung‹ als Lernmethode zur normativen und gestaltenden Reflexion wirtschaftsbetrieblicher Situationen im Kontext der Nachhaltigkeitskritik
  35. Die Materialität der Gesellschaft