Journal of Automotive Safety and Energy, ‎1674-8484

Journal

Recently viewed

Publications

  1. Institutional ownership, environmental, social, and governance performance and disclosure
  2. Chemicals in the environment - The need for a clear nomenclature
  3. Technology Options Tested on the German Coast for Addressing a Munitions Hot Spot In Situ
  4. Financial Solutions for Innovation and Sustainable Development in the Energy Sector
  5. CSR-Kommunikation
  6. Mentale Modelle und Effekte der Präsentations- und Abrufkodalität beim Lernen mit Multimedia
  7. Cooperation, Trust and Performance
  8. Export intensity and plant characteristics
  9. Notting Hill Gate 3
  10. O Fortuna: Semiotische Werbeanalyse
  11. Symbolische Räume kultureller Diversität
  12. Museums and merchandising
  13. Feuilleton
  14. Notting Hill Gate 3 Basic
  15. Versuch über die Wölbung
  16. Teaching Games for Understanding – Ein vernachlässigter Ansatz in der deutschsprachigen Sportpädagogik?
  17. Gründen hacken
  18. Modellieren lehren und lernen in der Realschule
  19. Gründen als Modus des Innovierens
  20. Fußballvereine hacken
  21. Formen für Kunst in der Realität
  22. Asia in the edges: a narrative account of the Inter-Asia Cultural Studies Summer School in Bangalore
  23. Die Zukunft des Englischunterrichts als Utopie
  24. Fremdsprachenforschung heute: Interdisziplinäre Impulse, Methoden und Perspektiven
  25. Mobiler Hochwasserschutz
  26. Reconfiguring the relationship between ‘immigrant parents’ and schools in the post-welfare society. The case of Germany
  27. Wie kann man Problemlösekompetenz in der Lehrerbildung fördern?
  28. The proposed adjustment of Germany's renewable energy law
  29. Profitables Wachstum durch Neukundengewinnung
  30. Ansteckung und Widerfahrnis
  31. Book Review: Giuliana Bruno "Surface: Matters of Aesthetics, Materiality, and Media" Chicago University Press, Chicago, 2014, 277 pages
  32. Archäologie des Sachunterrichts
  33. Kooperative Entwicklungssteuerung und Selbstmanagement (=KESS)
  34. Innovationen in der Hochschullehre
  35. Une sage-femme écopoiétique