Health Promotion International, ‎0957-4824

Journal

  1. Published

    Coronavirus-related health literacy levels among school administrators and influencing factors

    Öztürk, F. Ö., Sönmez, S., Soylar, P., Okan, O. & Dadaczynski, K., 01.08.2023, In: Health Promotion International. 38, 4, 11 p., daad081.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

  2. Published

    Examining the quality of the ‘Healthy Eating and Physical Activity in Schools’ (HEPS) quality checklist: German results on usability and reliability

    Dadaczynski, K. & Boye, J., 01.12.2015, In: Health Promotion International. 30, 4, p. 954-962 9 p.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

  3. Published

    Gender differences in sense of coherence among university students during the COVID-19 pandemic in Turkey

    Kayi, I., Uzunköprü, G., Dadaczynski, K., Soylar, P., Otludil, B., Dündar, P., Baklrcl, N., Okan, O. & Sakarya, S., 01.06.2023, In: Health Promotion International. 38, 3, daad048.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

  4. Published

    Online health information-seeking behaviour and mental well-being among Finnish higher education students during COVID-19

    Rouvinen, H., Turunen, H., Lindfors, P., Kinnunen, J. M., Rimpelä, A., Koivusilta, L., Kulmala, M., Dadaczynski, K., Okan, O. & Sormunen, M., 01.12.2023, In: Health Promotion International. 38, 6, 11 p., daad143.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

  5. Published

    University students' sense of coherence, future worries and mental health: Findings from the German COVID-HL-survey

    Dadaczynski, K., Okan, O., Messer, M. & Rathmann, K., 17.02.2022, In: Health Promotion International. 37, 1, 11 p., daab070.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

Recently viewed

Publications

  1. Partner Assessment as a Key to Entrepreneurial Success
  2. Decorating Charleston Farm house
  3. Theorie-Praxis-Verzahnung als konstituierendes Element des ZZL-Netzwerks
  4. Centrist anti-establishment parties and their protest voters
  5. John Franklin und die Erkundung der Nordwest-Passage
  6. Logistik des Musealen – Flows, Friktionen und die Auflösung des Subjektes.
  7. Digitale Transformation in der Bildungslandschaft – den analogen Stecker ziehen?
  8. § 289 d Nutzung von Rahmenwerken
  9. Repositioning Destinations between Mass Market Requirements and High Quality Offers in Germany
  10. § 60 Nutzung von Seewasserstraßen
  11. Solid state recycling of different chip types of aluminum alloy 6060 by hot extrusion
  12. Lebensweltsituationsorientierte Konstruktion von Lernaufgaben in der sozioökonomischen Bildung
  13. One night alone in the forest
  14. Green thinking but thoughtless buying?
  15. Virtuous Play - Zur Förderung moralischer Sensitivität mit digitalen Spielen
  16. Erbschaft- und Schenkungsteuer
  17. S is for Spaniard
  18. The Career of a Catalogue: Organizational Memory, Materiality and the Dual Nature of the Past at the British Museum (1970-Today)
  19. Kollaboration in globalen wertschöpfungsnetzwerken
  20. Kohleausstieg nach dem Muster des Atomgesetzes?
  21. How environmental concern influences the investment decision
  22. Anleitung zur Lektüre im Himmelsbuch
  23. Artistic research and the poetics of knowledge
  24. Teachers' knowledge about psychology
  25. Sichere Herkunftsstaaten
  26. Das Nein der Iren zum Vertrag von Lissabon
  27. Corporate biodiversity reporting and earnings management: Does a critical mass of female directors have an impact?
  28. Einführung in die allgemeine Betriebswirtschaftslehre
  29. Sprache in Wissenschaft: Sprachliche Anforderungen wissenschaftlicher Texte
  30. Internetbasierte Ansätze in der Prävention und Behandlung von depressiven Beschwerden bei Jugendlichen und jungen Erwachsenen
  31. Dialogorientierte Nachhaltigkeitsberichterstattung von Hochschulen : eine Untersuchung am Beispiel der Leuphana-Universität Lüneburg
  32. „Digitale Währungen, insbesondere Libra“
  33. Klima - Verkehr(t)?
  34. Do motivational regulation strategies contribute to university students' academic success?