Gerontology and Geriatrics Education, ‎0270-1960

Journal

Recently viewed

Publications

  1. Bioavailability of Antibiotics at Soil-Water Interfaces
  2. Sustainability Management Control
  3. Empirical research on the European Nonfinancial Reporting Directive 2014/95 (NFRD) – a structured literature review
  4. Moralphilosophische Fragen zum "Embryo"
  5. Governance in the Face of Extreme Events
  6. "You Are The Only Person In This Conference"
  7. Pharmaceuticals in the environment
  8. Contradictions in German Penal Practices
  9. Consistency and Credibility?
  10. ’I know you you can’t see it, but you can imagine it.'
  11. Diversität und Heterogenität
  12. Inklusiver Fremdsprachenunterricht
  13. Migrationskontrolle durch Flüchtlingsschutz?
  14. Hegels Konzeption der Individualität in den Jugendschriften
  15. Impulse für eine stadtverträgliche Mobilität
  16. Emission pathways towards a low-carbon energy system for Europe:
  17. Betriebliche Gesundheitsförderung
  18. Das homosexuelle Begehren
  19. “My Goal Is to Lose 2.923 kg!”—Efficacy of Precise Versus Round Goals for Body Weight Reduction
  20. Standard-Essential Patents and FRAND Licensing—At the Crossroads of Economic Theory and Legal Practice
  21. Virtuelles Ohr
  22. New ideas for modern phytosociological monographs
  23. Sound science or social hook
  24. Das Konzept von Lesekompetenz in der DESI-Studie
  25. In eigener Sache
  26. Anmerkung zu EuGH, Urt. v. 28.06.2012 – Rs C-19/11
  27. Forschungsbericht 2006
  28. Forschung zu Energiewende und Partizipation
  29. Multiscale analysis for the bio-heat transfer equation - The nonisolated case
  30. Highly Flexible Final Production Stages
  31. Nonadherence in outpatient thrombosis prophylaxis with low molecular weight heparins after major orthopaedic surgery
  32. Stress of dialysis nurses—analyzing the buffering role of influence at work and feedback
  33. IPR für eine bessere Welt
  34. Internetgestützte Nachhaltigkeitsberichterstattung
  35. Aesthetic Design of Masonry Arch Bridges
  36. Notting Hill Gate
  37. Das Nachhaltigkeitskonzept Studierender im Studienverlauf