Education for Chemical Engineers, ‎1749-7728

Journal

Recently viewed

Researchers

  1. Max-Michael Bliesener

Publications

  1. Bewegte Sprache – Ein Leben mit und für Mehrsprachigkeit
  2. Implicit Safety Culture assessment - a mental chronometry approach
  3. Governance in the Face of Extreme Events
  4. Contradictions in German Penal Practices
  5. Seven years of the GAIA Masters Student Paper Award
  6. Heterogenität - eine Herausforderung für die Bildung
  7. Short-Chain Chlorinated Paraffins in Zurich, Switzerland
  8. Existential theology
  9. Betriebliche Gesundheitsförderung
  10. Standard-Essential Patents and FRAND Licensing—At the Crossroads of Economic Theory and Legal Practice
  11. Empirische Methoden in der Sprachdidaktik
  12. Die Gruppe in der Gruppe
  13. Das Konzept von Lesekompetenz in der DESI-Studie
  14. Forschung zu Energiewende und Partizipation
  15. Lehrer. Bildung. Gestalten
  16. Lehrerangst
  17. Heuristics-in-use
  18. Strahl
  19. Teaching personal initiative beats traditional training in boosting small business in West Africa
  20. Enhanced reservoir operation as an instrument for supporting water stress mitigation: the Italian case study.
  21. Sustainability Management Control
  22. Entrepreneurship and professional service firms
  23. Knowledge retention at work and aging
  24. Statistik und Wirklichkeit
  25. Haftungsrecht im Dritten Millenium
  26. Evolution of microstructure and hardness of AE42 alloy after heat treatments
  27. Heldinnen der Arbeit?
  28. Humor und wirksame Führung
  29. Interkulturelle Narration. Zur Theorie und Praxis der Analyse und Interpretation - am Beispiel einer Palästina-Reportage von Richard A. Bermann
  30. Depicting Women in Brazilian Social Realism: A Transnational and Computational Analysis
  31. Erleben, Verstehen, Vergleichen
  32. Multidisciplinary characterization of the middle Holocene eolian deposits of the Elsa River basin (central Italy)
  33. Decision Support Through Carbon Management Accounting - A Framework-Based Literature Review
  34. Über den sinn von Thematisierungstabus und die unmöglichkeit einer soziologischen analyse der soziologie