UE4SD - University Educators for Sustainable Development

Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in SammelwerkenTransfer

Authors

OriginalspracheDeutsch
TitelHochschulen für eine nachhaltige Entwicklung : Netzwerke fördern, Bewusstsein verbreiten
HerausgeberDeutsche UNESCO-Kommission e.V.
Anzahl der Seiten1
ErscheinungsortBonn
VerlagDeutsche UNESCO-Kommission
Erscheinungsdatum2014
Seiten45
ISBN (Print)978-3-940785-59-6
PublikationsstatusErschienen - 2014

Bibliographische Notiz

Michelsen, G., Mader, M., Mader, C., Burandt, S. (2014) UE4SD - University Educators for Sustainable Development, p.45. In: Deutsche UNESCO-Kommission e.V. (Ed.). Hochschulen für eine nachhaltige Entwicklung - Netzwerke fördern, Bewusstsein verbreiten. UNESCO, Bonn, 82p.

Zugehörige Projekte

  • University Educators for Sustainable Development

    Projekt: Transfer (FuE-Projekt)

Zuletzt angesehen

Forschende

  1. Orkan Torun

Publikationen

  1. Mechanisms of change
  2. Social and Epistemic Control in Collaborative Research — Reconfiguring the Interplay of Politics and Methodology
  3. Habilitation von Dr. Mark Euler, Leuphana Universität
  4. A Theory of Media as a History of Electricity
  5. Modeling approach of thermal decomposition of salt-hydrates for heat storage systems
  6. Moving forward with digital badges in education
  7. Teaching in times of COVID-19
  8. Eating stuff found on the floor is good for you: academia takes media non grata under her wings.
  9. Predicting Therapy Success and Costs for Personalized Treatment Recommendations Using Baseline Characteristics
  10. Der Sprachverliebte
  11. Forest history, continuity, and dynamic naturalness
  12. Why can't we view Europe from a chair?
  13. Teachers' Emotion Regulation Skills Facilitate Implementation of Health-related Intentions
  14. The quantitative organization of speech
  15. Developing a Green Business Portfolio
  16. Einleitung
  17. Schulinspektion in Hamburg
  18. A livelihood analysis of resettlement outcomes: lessons for climate-induced relocations
  19. Professionalising teachers for inquiry-based science education - challenges and limits
  20. Citizen science for assessing ecosystem services
  21. Anmerkung zu BGH, Beschluss v. 20.05.2015 - 4 StR 555/14
  22. A family of exceptional parameters for non-uniform self-similar measures
  23. Betriebswirtschaftslehre und Unternehmensethik
  24. Smoking cessation interventions for smokers with current or past depression
  25. Russia: Inadequate Priority Given to Energy Efficiency and Climate Protection
  26. Enhancing the transformative potential of sustainability innovations
  27. Assistenz
  28. Measurement of the Lamb shift in hydrogenic sulfur by laser spectroscopy
  29. Beyond the Market