Paula Maria Bögel

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Dr. Paula Maria Bögel

  1. Erschienen

    Thinking about individual actor-level perspectives in sociotechnical transitions: A comment on the transitions research agenda

    Upham, P., Bögel, P. & Dütschke, E., 03.2020, in: Environmental Innovation and Societal Transitions. 34, S. 341-343 3 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  2. Erschienen

    The role of attitudes in technology acceptance management: Reflections on the case of hydrogen fuel cells in Europe

    Bögel, P., Oltra, C., Sala, R., Lores, M., Upham, P., Dütschke, E., Schneider, U. & Wiemann, P., 01.07.2018, in: Journal of Cleaner Production. 188, S. 125-135 11 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  3. Erschienen

    Theorising individual agency within sociotechnical sustainability transitions frames: A social psychological review

    Upham, P., Bögel, P., Klapper, R. G. & Kašperová, E., 16.07.2021, Research Handbook of Sustainability Agency . Teerikangas, S., Onlika, T., Koistinen, K. & Mäkelä, M. (Hrsg.). Edward Elgar Publishing, S. 29-45 17 S.

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in SammelwerkenForschung

  4. Erschienen

    Stakeholder signalling and strategic niche management: The case of aviation biokerosene

    Koistinen, K., Upham, P. & Bögel, P. M., 10.07.2019, in: Journal of Cleaner Production. 225, S. 72-81 10 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  5. Erschienen

    Socio-cultural differences in understanding and development of corporate social responsibility in Germany and Croatia

    Bögel, P. M., Brstilo Lovric, I., Bekmeier-Feuerhahn, S. & Sippel, C. S., 2018, The critical state of corporate social responsibility in Europe. Tench, R., Jones, B. & W. S. (Hrsg.). Bingley: Emerald Publishing Limited, S. 161-178 18 S. (Critical Studies on Corporate Responsibility, Governance and Sustainability; Band 12).

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenKapitelbegutachtet

  6. Erschienen

    Social Desirability's Influence on Audience Research: Discerning and Reducing It

    Bekmeier-Feuerhahn, S., Bögel, P. M., Sikkenga, J. & Heinen, A., 2017, in: Journal of Cultural Management: Arts, Economics, Policy. 3, 2, S. 13-45 31 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  7. Erschienen

    Social Desirability and its Impact on Audience Research

    Bekmeier-Feuerhahn, S., Bögel, P. M. & Heinen, A., 2014, Paradigm Shifts & Interactions: EMAC 2014 European Marketing Academy 43rd annual conference; Conference Proceedings. Bigné, E. (Hrsg.). Universitat de València, S. 121 1 S.

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenAbstracts in KonferenzbändenForschungbegutachtet

  8. Erschienen

    Role of psychology in sociotechnical transitions studies: Review in relation to consumption and technology acceptance

    Bögel, P. M. & Upham, P., 09.2018, in: Environmental Innovation and Societal Transitions. 28, S. 122-136 15 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  9. Erschienen

    Processing of CSR communication: insights from the ELM

    Bögel, P. M., 07.04.2015, in: Corporate Communications: An International Journal. 20, 2, S. 128-143 16 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  10. Erschienen

    Processing of CSR communication: Insights from the ELM

    Bögel, P. M., 2013, CSR Communication Conference 2013 Proceedings. Nielsen, A-E., Thomsen, C., Golob, U., Elving, W., Schultz, F. & Podnar, K. (Hrsg.). 1 Aufl. Ljubljana: University of Ljubljana, Band 2013. S. 82-84 3 S.

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in KonferenzbändenForschung

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