Paula Maria Bögel
Dr.
Kontakt
Dr. Paula Maria Bögel
- Erschienen
Agency and structure in a sociotechnical transition: Hydrogen fuel cells, conjunctural knowledge and structuration in Europe
Upham, P., Dütschke, E., Schneider, U., Oltra, C., Sala, R., Lores, M., Klapper, R. & Bögel, P., 01.03.2018, in: Energy Research and Social Science. 37, S. 163-174 12 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet
- Erschienen
Company reputation and its influence on consumer trust in response to ongoing CSR communication
Bögel, P. M., 17.02.2019, in: Journal of Marketing Communications. 25, 2, S. 115-136 22 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet
- Erschienen
Cross-cultural differences in consumers' perception of the credibility of cause-related marketing (CRM) campaigns
Bögel, P. M., Bekmeier-Feuerhahn, S. & Hannemann, E.-S., 2015, CSR Communication Conference 2015: Conference Proceedings. Golob, U., Podnar, K., Nielsen, A.-E., Thomsen, C. & Elving, W. (Hrsg.). Ljubljana: University of Ljubljana, S. 240-242 3 S.Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Abstracts in Konferenzbänden › Forschung › begutachtet
- Erschienen
CSR-Kommunikation: Gute Aussichten im Dialog
Bekmeier-Feuerhahn, S. & Bögel, P. M., 2015, Erkenntnis und Fortschritt: Beiträge aus Personalforschung und Managementpraxis; Festschrift für Albert Martin. Behrends, T., Jochims, T. & Nienhüser, W. (Hrsg.). München, Mering: Rainer Hampp Verlag, S. 86-97 12 S.Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Sammelwerken › Forschung › begutachtet
- Erschienen
Deeper Insights into Different Consumer Perceptions of CSR Communication: Germany vs. United States vs. China
Batt, V., Bögel, P. M., Bekmeier-Feuerhahn, S. & Cotton-Chan, V. Y. K., 2018, 47th European Marketing Academy 2018 Conference Proceedings: People Make Marketing. Spiros, G., Matthew, A., Kathy, H., Maria, K. & Ewelina, L. (Hrsg.). Brussels ; Stockholm: European Marketing Academy, S. 1-7 7 S.Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Konferenzbänden › Forschung › begutachtet
- Erschienen
Employees’ perceived benefits from participating in CSR activities and implications for increasing employees engagement in CSR
Koch, C., Bekmeier-Feuerhahn, S., Bögel, P. M. & Adam, U., 23.05.2019, in: Corporate Communications. 24, 2, S. 303-317 15 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet
- Erschienen
Harnessing place attachment for local climate mitigation? Hypothesising connections between broadening representations of place and readiness for change
Upham, P., Johansen, K., Bögel, P. M., Axon, S., Garard, J. & Carney, S., 02.09.2018, in: Local Environment. 23, 9, S. 912-919 8 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Kommentare / Debatten / Berichte › Forschung
- Erschienen
Investigating Internal CSR Communication: Building a Theoretical Framework
Bekmeier-Feuerhahn, S., Bögel, P. M. & Koch, C., 2017, Handbook of Integrated CSR Communication. Diehl, S., Karmasin, M., Mueller, B., Terlutter, R. & Weder, F. (Hrsg.). 1. Aufl. Cham: Springer International Publishing AG, S. 89-107 19 S. (CSR, Sustainability, Ethecs & Governance).Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Sammelwerken › Forschung › begutachtet
- Erschienen
Linking socio-technical transition studies and organisational change management: Steps towards an integrative, multi-scale heuristic
Bögel, P., Pereverza, K., Upham, P. & Kordas, O., 20.09.2019, in: Journal of Cleaner Production. 232, S. 359-368 10 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet
- Erschienen
Neue Wege der Kulturkommunikation: Eine Studie zur Rezeption onlinebasierter Kommunikation von Corporate Cultural Responsibility
Jakob, L., Bögel, P. M. & Bekmeier-Feuerhahn, S., 2017, Leipzig: Leipziger Universitätsverlag. 135 S. (Weimarer Studien zu Kulturpolitik und Kulturökonomie; Band 12)Publikation: Bücher und Anthologien › Monografien › Forschung › begutachtet