Quantum Studies: Mathematics and Foundations, ‎2196-5609

Fachzeitschrift: Zeitschrift

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Integrating the German and US perspective on organizational practices for later-life work: The Later Life Work Index
  2. „Save the queen“: female national wheelchair basketball players in gender-segregated and gender-mixed competitive sport
  3. Die soziale Dimension von Nachhaltigkeit - Beziehungsgeflecht zwischen Nachhaltigkeit und Benachteiligtenförderung
  4. Comparative study of microstructure and texture of cast and homogenized TX32 magnesium alloy after hot deformation
  5. Formalised and Non-Formalised Methods in Resource Management-Knowledge and Social Learning in Participatory Processes
  6. Leaf Nutritional Content, Tree Richness, and Season Shape the Caterpillar Functional Trait Composition Hosted by Trees
  7. Empirisch gestützte Empfehlungen für die patientenberichtete Veränderungsmessung in der medizinischen Rehabilitation
  8. Expert Workshop “The Role of International Investment Law in Armed Conflicts, Disputed Territories, and ‘Frozen’ Conflicts”
  9. Experimental investigation of temperature distribution during wire-based laser metal deposition of the Al-Mg alloy 5087
  10. Autorengruppe Fachdidaktik (Hg.): Konzepte der politischen Bildung. Eine Streitschrift. Schwalbach/Ts. 2011: Wochenschau Verlag
  11. Effect of salinity-changing rates on filtration activity of mussels from two sites within the Baltic Mytilus hybrid zone
  12. Patterns of ecosystem services supply across farm properties: Implications for ecosystem services-based policy incentives
  13. Plant resource-use characteristics as predictors for species contribution to community biomass in experimental grasslands
  14. Microstructural evolution and mechanical properties of Mg-11Gd-4.5Y-1Nd-1.5Zn-0.5Zr alloy prepared via pre-ageing and hot extrusion
  15. Sander, Wolfgang: Über politische Bildung: Politik-Lernen nach dem "politischen Jahrhundert". Schwalbach/Ts. 2009:Wochenschau Verlag
  16. „Dann ist man wieder die mit dem Migrationshintergrund“: Subjektivationen von Eltern im Kontext neoliberaler Bildungsreformen