Journal of Multivariate Analysis, ‎0047-259X

Fachzeitschrift: Zeitschrift

Zuletzt angesehen

Forschende

  1. Daniel Bürckner

Publikationen

  1. Militainment als "banaler" Militarismus
  2. ‘We are all herd animals'
  3. Capability of social life cycle assessment for analyzing the artisanal small-scale gold mining sector—case study in the Amazonian rainforest in Brazil
  4. Recent Capital Market Regulatory Developments in Germany and the EU
  5. Saproxylic beetles
  6. Modulating immune responses and inflammation
  7. The ABCs of Inclusive English Teacher Education
  8. Fremdsprachenunterricht in der Weiterbildung
  9. Methodische Anleitung für Scoping Reviews (JBI-Methodologie)
  10. Digitale Verteilungskämpfe, digitale Zäune und digitale Schlupflöcher
  11. Strategische Erfolgsfaktoren von Versicherungsvermittlern
  12. Effect of thermal treatment on thermal expansion behaviour of magnesium alloy based hybrid composites
  13. Energizing marginal soils
  14. Habitusformen von Eltern im Kontext der Computerspielnutzung ihrer Kinder
  15. Das erste Jahrzehnt
  16. An advanced measure of moral sensitivity in business
  17. International Trade in Goods
  18. Nachhaltigkeit - Kein Thema!
  19. Cross-cultural understanding
  20. AEUV Art. 205
  21. Transdiagnostic internet intervention for indonesian university students with depression and anxiety
  22. „Etwas machen.“
  23. Konstruktives vom Kollegen
  24. Role of scavengers in providing non-material contributions to people
  25. Validity of energy social research during and after COVID-19
  26. Syntheses of retipolide E and ornatipolide, 14-membered biaryl-ether macrolactones from mushrooms
  27. Editorial
  28. Formate der Kunstvermittlung III
  29. Empirical evidence of the disclosure and assurance of Integrated Reporting -
  30. Research Gains
  31. Chancen für Erneuerbare Energien
  32. Dataset of Italian Regional Presidents’ Career Paths (1970-2015)
  33. (Inter)kulturelles Lernen mit Film im Spanischunterricht der Sekundarstufe II
  34. Going Green with Gamified Learning: Advancing Sustainability through Interactive Learning
  35. Digitalisierung & Inklusion – Teil 2