Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology

Fachzeitschrift: Zeitschrift

  1. 2024
  2. Erschienen

    The eTIMSS and TIMSS Measurement Invariance Study: Multigroup Factor Analyses and Differential Item Functioning Analyses with the 2019 Cycle

    Yalçınkaya, M., Atılgan, H., Daşcıoğlu, S. & Aydın, B., 30.06.2024, in: Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology. 15, 2, S. 94-119 26 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Assessment of upstream bioprocessing
  2. Selbstreflexion und kollegialer Austausch
  3. Österreich-Tourismus – Zurück zum Wachstumskurs
  4. Arts Management: A Sociological Inquiry
  5. Papierboot
  6. Das unternehmerische Selbst?
  7. Valuation Beyond the Market: On Symbolic and Economic Value in Contemporary Art
  8. Die rote Perücke
  9. Welches Produkt ist nachhaltig?
  10. The Grime of Critique
  11. Experimental Biology in the Vienna Prater
  12. A Note on Happiness in Eastern Europe
  13. Beating thy neighbor
  14. Der implizite Übersetzer in der Kinderliteratur: Ein Beitrag zur Theorie des kinderliterarischen Übersetzens.
  15. Innovative Instrumente für ein integriertes Flussgebietsmanagement
  16. Inspektionsbasierte Schul- und Unterrichtsentwicklung
  17. Die Kunstreligion
  18. Impact of land transformation, management and governance on subjective wellbeing across social–ecological systems
  19. Disentangling associations of human wellbeing with green infrastructure, degree of urbanity, and social factors around an Asian megacity
  20. Kapitalgesellschaftsrechtlicher Gläubigerschutz
  21. Gesellschaftlichen Wandel gestalten: Forschendes Lernen
  22. Bildung, Pluralität und Demokratie
  23. The WTO's Crisis
  24. Risikoanalyse für Human Factors
  25. Climate change policies and carbon-related CEO compensation systems
  26. Nachhaltigkeitsberichterstattung von Unternehmen
  27. Ertragsteuerrecht
  28. Philosophie der Responsivität
  29. Kompetenzorientiertes Fachwissen von Mathematik-Lehramtsstudierenden
  30. Wie aus Geflüchteten Kolleg/Innen werden!
  31. Perspectives on comprehensive sustainability-orientation in municipalities