Irish Studies Review, ‎0967-0882

Fachzeitschrift: Zeitschrift

  1. Erschienen

    Irish English and Irish Studies: exploring language use and identity through fictional constructions of laddism

    Tully, C. S., Barron, A. & Amador-Moreno, C. P., 28.11.2023, in: Irish Studies Review. 31, 4, S. 555-570 16 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

Zuletzt angesehen

Forschende

  1. Ulrike Kaspar

Publikationen

  1. Business owners' action planning and its relationship to business success in three African countries
  2. Biodiversität, Ökosystemfunktionen und Naturschutz
  3. Die Bedeutung von Gender-Mainstreaming bei der Entwicklung von Anrechnungsverfahren
  4. Normative Verortungen und Vorgehen im Forschungsprozess
  5. Radical Jewish Noise
  6. Das Rätsel der Ankunft
  7. Leistungsbeurteilung
  8. Irish children's books in translation
  9. Sandökosysteme im Binnenland
  10. Arbeitskampf
  11. Rong Wongsawan’s Gonzo Journey through California in 1976
  12. Temperature and palaeolake evolution during a Middle Pleistocene interglacial–glacial transition at the Palaeolithic locality of Schöningen, Germany
  13. "Recht und billig"
  14. Reality TV Reloaded
  15. The role and benefits of population biological research for nature conservation monitoring
  16. Die Evaluationspraxis an Deutschen Schulen
  17. Bewegte Sprache – Ein Leben mit und für Mehrsprachigkeit
  18. Sourcing­‐Strategien in ausgewählten Branchen
  19. On how business students’ personal values and sustainability conceptions impact their sustainability management orientation
  20. The Instrument as Medium
  21. Theorielose Empirie?
  22. ENGINEERING OUTREACH
  23. Cameras in the classroom
  24. Räumliche Ökonomie
  25. Non scholae, sed vitae discimus!
  26. Woody vegetation of a Peruvian tropical dry forest along a climatic gradient depends more on soil than annual precipitation
  27. Alternative Modelle zur Ausgestaltung von Gemeindesteuern : mikroanalytische Quantifizierung der Einnahme-, der Einkommens- und der Verteilungseffekte
  28. Heterogenität - eine Herausforderung für die Bildung
  29. Corrigendum to "Integrated assessment of bioelectricity technology options"
  30. Goldgräberstimmung