Current Medicinal Chemistry, ‎0929-8673

Fachzeitschrift: Zeitschrift

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Environmental management accounting and its effects on carbon management and disclosure quality
  2. Zur Information: Der blinde Fleck im Transhumanismus
  3. Environmental fate and effect assessment of thioridazine and its transformation products formed by photodegradation
  4. Bildung und Erziehung heute
  5. Tree morphology responds to neighbourhood competition and slope in species-rich forests of subtropical China
  6. Non-driving related activities in heavy goods vehicles with SAE Level 3 and 4
  7. Medienkulturen
  8. Einführende Überlegungen zur Allfinanz-Entwicklung
  9. Mehr Transparenz wagen
  10. Grünlandschutz in benachteiligen Mittelgebirgsregionen durch ein Bio-Weiderindkonzept am Beispiel des Südschwarzwalds
  11. Structural forces driving local responsiveness
  12. One Group's Pain is another Group's Pleasure: Examining Schadenfreude in Response to Failures of Football Teams during the World Cup 2018
  13. Fallstudie 1: Die Inhaberschuldverschreibung von Hamburg Energie Solar
  14. Organizational Decline and Innovation
  15. § 17 Abhängige und herrschende Unternehmen
  16. European Sustainability Reporting Standards (ESRS)
  17. Das totale Archiv
  18. Weblogs und Wikis, (Teil 2)
  19. Prävention — Zauberformel oder Irrweg für die Kooperation?
  20. A study on the hot deformation behavior of cast Mg-4Sn-2Ca (TX42) alloy
  21. Entrepreneurship and Aging
  22. Strengthening gender justice in a just transition
  23. Promoting sustainable urban environments by continuing education for local authorities
  24. Interaktionen bei der Büroarbeit: Des einen Freud, des anderen Leid?
  25. Zur Einleitung
  26. Von Projekten zur Profilbildung
  27. Krisen und Diskurse - das Kunstjahr 2023 aus Berliner Sicht
  28. Das Nachhaltigkeitskonzept Studierender im Studienverlauf
  29. "Being There!"
  30. § 48 Solare Strahlungsenergie
  31. Finanzmathematische Effektivzins-Berechnungsmethoden
  32. Eine Frage der Perspektive
  33. Heterogenität, Inklusion und Sachunterricht: Beiträge der Hochschulbildung?