DE
EN
Forschungsindex FOX
Start
Forschende
Publikationen
Projekte
Organisationen
Downloads
Über FOX
//
Start
//
Zeitschriften
//
Chinese Journal of Biomedical Engineerin...
//
Publikationen
//
Chinese Journal of Biomedical Engineering,
0258-8021
Fachzeitschrift
:
Zeitschrift
0 - 0 von 0
Seitengröße:
10
10
20
50
100
sortieren:
Eintragsjahr
Erscheinungsjahr
Titel
Typ
Eintragsjahr
Zuletzt angesehen
Projekte
FoodLabHome - Klimabildung zur Reduktion häuslicher Lebensmittelabfälle
Aktivitäten
Internationale Konferenz: End of Messages? The State of the Dialogue between History and Sociology - 2009
Ian White – Cinema as a Live Art / Becoming Object - 2019
Introducing Mrs. John Doe: Towards Feminist Agency in Provenance Data
Workshop on the Mediation of Business - 2013
Post-Wall Germany 1998
Entrepreneurship Theory and Practice (Fachzeitschrift)
Nutzung von Erklärvideos durch Lehramtsstudierende
Individuelle Entwicklungsverläufe im Rechtschreiben
Wie Studierende mit digitalen Daten die Verkehrswende vor Ort unterstützen
Modellierung mit Vensim
RCH Researchers Seminars.
Journal of Business Research (Fachzeitschrift)
Creativity, Innovation and Labour in Music (CILM) (Externe Organisation)
14. Inter- und transdisziplinären Werkstattgespräche - 2015
Publikationen
A theoretical framework to support green agripreneurship avoiding greenwashing
Bundes-Bodenschutzgesetz
Zuhause statt Hörsaal
Capability and fair return in European and International Space cooperation
Company reputation and its influence on consumer trust in response to ongoing CSR communication
Forschungsethik in der Kindheitsforschung
Process window and mechanical properties for thin magnesium- and zinc-wires in dieless wire drawing
Engaging with Three Predicaments of Transnational Migration Research in the Postcolonial Condition
Utilities' Business Models for Renewable Energy
Lagged effects in the Balanced Scorecard - Case Study
The Mission (Im)possible of Climate Action through Quixotic Institutional Work
Do learner characteristics moderate the seductive-details-effect?
Teaching Artistic Strategies
Presse / Medien
Mental Load: Die unsichtbare Last
Flüssig und frei auf Englisch
Künstliche Intelligenz in der Lehre kompetenzorientiert und didaktisch gestalten